Gameserver upload hastighed

  • Hej forum
    Nogen der kan fortælle mig hvor høj en upload jeg skal bruge for at hoste en feks. 12 slots Condition Zero Gameserver.....


    Køre lige nu 2048/128 og de 128 er for lidt ved jeg.....

  • Quote

    Originally posted by Brut@lis
    Hej forum
    Nogen der kan fortælle mig hvor høj en upload jeg skal bruge for at hoste en feks. 12 slots Condition Zero Gameserver.....


    Køre lige nu 2048/128 og de 128 er for lidt ved jeg.....



    mener da en 512 burde kunne klare det :P ved jeg min har kunnet :D

  • Quote

    Originally posted by Brut@lis
    Hvad lå ping ca. på. Ka du huske det.....?


    ca de 30-50 da folk også var fra sverige af osv..


    edit: skal lige sige vi var højst 10 mennesker inde.
    men jeg havde altså også de samme 10 mennesker på min egen ventrilo server.. så jeg brokker mig ikke.

  • OK Tak for det.
    Er trods alt billiger at gi 75.- mere om måneden for en opgradering end de 220.- jeg gir for at leje en nu... :finger:

  • Er jo bare en dedicated server jeg køre, men så snart vi er mere end tre på server så går pingen helt amok...
    Server er en Pentium 4 2.2 gHz m. 512 mb ram

  • jeg ville ikke binde an på at lave noget som helst seriøs server på mindre end 2/2mbit... for at få det stabilt skal der altså noget upload til....

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Mig og min kammerat spiller på hans server og hans forbindelse er en 2048/512 der er vi som regel 10 inde på den og alle har en ping mellem 40 - 60 , skal lige siges vi spiller call of duty 2

  • Du dropper at hoste en server hjemme fra med mindre du kan få en ordenlig forbindelse og vil betale for den. Alternativet er at leje en server fra et af de mange firmaer som lejer dem ud.


    Eller hvis serveren ikke rigtig skal bruge til noget at få en linie med 512 upload og hoste der på... men det er altså kun til leg med vennerne og ikke noget du skal regne med at bruge seriøst.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • ok. Jeg dropper at hoste, og fortsætter med at betale 220.-/mdr. for en 12 slots FFA server.
    Tak for svarerne!!!!! :9xo