Indlæg af gimliboy

    Hvem skal med til den ultimative fede koncert den 27/07/08 med verdens største navn (efter min mening) Iron Maiden. Vi er 3 som tager afsted ,vi bestilte vores billetter igår og helt forrest selvfølgelig :)

    Mig og min kammerat spiller på hans server og hans forbindelse er en 2048/512 der er vi som regel 10 inde på den og alle har en ping mellem 40 - 60 , skal lige siges vi spiller call of duty 2

    esenet er aldeles ikke billig + det kører ustabil som bare f..... tag enten cc eller tdc


    Se bare deres største forbindelse den koster 700 kr hvor jeg giver 500 for min 4096/512 hos cc.

    hmmmmm , mrflashbag hvis du nu havde kigget hvad jeg skrev , så skrev jeg også tydeligt at sådan nogen fjolser skulle miste kortet og bures inde , og hvis mit barn eller min kæreste blev kvæstet eller slået ihjel af sådan nogen idioter , ville jeg personlig selv sørge for de lider en grusom død. Så lad lige være med at angribe en før du har læst det jeg har skrevet.

    ingen grund til at kalde ham idiot , ja fandme er der grund til det. Hvad hvis han havde slået et andet menneske ihjel , så vil jeg sige det var bevidst , da han udemærket ved han ikke måtte køre så hurtigt.
    Så er det lige meget om det er mc eller bil , sådan nogen fjolser skulle satme miste kørekort og bures inde. Nu har jeg selv en søn og hvis der var en fjols der kørte alt for hurtig og slog min søn ihjel , jeg ville opspore ham og pine ham ihjel. Undskyld mit sprog men kan blive gal over sådan nogen fjolser.

    Jeg synes det er fedt der bliver gjort noget ved det , for der er mange som kører ad h...... til. Jeg vil nu ikke sige jeg er en perfekt billist for alle begår fejl , men der er dem som ikke tænker på andre og sætter andres liv på spil.