Der er en del *måske* og et par stykker der kun kan spille med den ene dag.
sidste gang var der over 20 skrevet op og på intet tidspunkt var serveren full så det går nok...

Tilmelding til Weekend (JULE) cs #2
- Ganda
- Lukket
-
-
Originally posted by Ganda
Der er en del *måske* og et par stykker der kun kan spille med den ene dag.
sidste gang var der over 20 skrevet op og på intet tidspunkt var serveren full så det går nok..."My point exactly"
Og for li at understrege det endnu engang...DU RYGER RUNDT GANDA!
-
I har ikk en chance.... (secret tatic: 5 mands tårn i spawn:D)
-
Originally posted by FlowingLil
I har ikk en chance.... (secret tatic: 5 mands tårn i spawn:D)HAHA ;=)
-
Originally posted by FlowingLil
I har ikk en chance.... (secret tatic: 5 mands tårn i spawn:D)Lol, men så kommer jeg bare med min Famas og pløkker jeres hoveder
-
jeg er helt frisk efter 1700
-
Håber vi skal spille nogle close combat maps. Er ik så god til langdistance. Foretrækker nærkamp hvor TMP og MAC10 er genial.
-
Jeg er også fresh
-
Originally posted by Happy^
Jeg er også freshDet var da godt
-
Originally posted by Don_Jabbe
Det var da godt
Hmm hvis mit l**** Dfi kommer op og køre igen
godt nok det mest elendige bundkort jeg nogensinde har haft.
-
Hmm hvis mit l**** Dfi kommer op og køre igen
godt nok det mest elendige bundkort jeg nogensinde har haft.
Jeg håber da at du får dit dejlige DFI op at køre
-
skriv mig på som måske :F - kunne være grinern, men hvis jeg modtager chiller skal der benches, ikke games
-
Nu der efter hånden MANGE der har spurgt efter rcon password, om de måtte være admin osv.. og tak for det, men sagen er den at det kan i ikke
Jeg vil ikke risikere at rcon password lige pludselig er lavet om, eller at serveren blive brugt at alt muligt andet end ffa uden for "tweak's spille tid".
-
Hvis ikke du har tid til at være der, så kan jeg da godt agere admin.. Så kan du jo altid ændre rcon inden jeg får det, og så ændre det igen når vi er færdige med at spille.
Håber da du stoler på mig
-
Hvis ikke du har tid til at være der, så kan jeg da godt agere admin.. Så kan du jo altid ændre rcon inden jeg får det, og så ændre det igen når vi er færdige med at spille.Håber da du stoler på mig
Nice try
Så bare lave kommandoen kill på den person du skyder efter
-
Hmm det er 1.6 ikke?
-
Jo det er 1.6
Til det med rcon hvis happy og evt en mere for den som du stoler på så var det da en god ting. Bare så der er mulighed for at gøre noget når du ikke er der... som sagt så skift den rundt til noget andet også tilbage igen.
-
jeg prøver lige igen...
nej i kan ikke få rcon. -
Originally posted by Ganda
jeg prøver lige igen...
nej i kan ikke få rcon.du ændre det jo bare.. og så ændre det tilbage derefter??
tror du selv en som happy tør gøre noget dumt?? det bare så vi kan spille?? -
Originally posted by Firedog
du ændre det jo bare.. og så ændre det tilbage derefter??
tror du selv en som happy tør gøre noget dumt?? det bare så vi kan spille??amen så forstå det dog Marianne...
Prøver lige endnu engang så Firedog og evt. andre er med.. NEJ i kan ikke få rcon