Vudering af hp

  • Hey tweak's .... :clap:
    Jeg har lavet en hp for en ven og ville gerne se hvad folk synes om grafikken
    siden hedder:
    http://aimcontrol.1go.dk/


    Jeg har 3 spørgsmål:


    1. Hvad synes i om den generalt


    2. Hvis der er noget der skulle laves om hvad skulle det være?


    3. Fra en skala fra 1 til 10, hvad skulle den så have



    Jeg ved godt der ikke er tekst endnu.... men det bliver en lille hvid skrift...



    Håber på mange svar (:

  • Jaa.. du har nok ret med chart den kommer ned i venstre hjørne af boksen tror jeg... og menu'en er jeg selv ok tilfreds med.... regner dog med at "link" ikke skal fade så meget ind i baggrunden


    tak for feedback.... fortsæt :p :rules:

  • Man er da ikke i tvivl om det er til en CS clan :ph34r:


    Syntes der er alt for mange figure på siden, linksne er for mørke, farverne kan jeg heller ikke lide.. Generelt syntes jeg ikke om dit design, ved ikke hvorfor. Syntes bare det ligner et toturial-design der ikke er lavet helt efter opskriften :(

  • Generelt set er den vel helt OK, dog springer følgende ting i øjnene (nogen af dem allerede nævnt af GrillRotten):


    Knapperne: Det er jo stort set umuligt at se hvad der står på dem, og den hvide kant på dem, gør det bestemt ikke bedre .. Derudover er den blå cirkel alt for fremtrædende .. Jeg ville have valgt enten at lave noget andet, eller i det mindste dæmpe farverne lidt ..


    Chartlogoet: Det skal helt klart centreres .. Det ser ikke videre smart ud, at det nærmest ser ud som om det ikke har lyst til at være på siden .. Få noget luft omkring ..


    Derudover, ville være rart at se siden med tekst, så man kan se hvordan du har tænkt dig at lave det ..

  • Lav noget mere end bare tekst. evt. kunne du prøve at lege med et program som postnuke, hvor Alt er kodet for dig fra starten.


    http://www.cdshow.biz


    Har ikke rigtig arbejdet med den, men her kan du se nogle funktioner, hvor du arbejder hele siden igennem via din HTMLBROWSER :)

  • Er det meningen at linksne skal virke? Kan ikke lide menuen, figuerne etc... generelt synes jeg bare den er grim... Du spurgte jo selv..


    Det er vidst det man kalder for en OM'er :D


    Og at der er 3 forskellige fonte bare i layout gør den heller ikke pænere.. og figuerne er meget, meget, meget grimt sat ind, i forhold til hvad man kunne gøre ved hjælp af noget shadow, stroke etc.

  • Troede slet ikke der stod noget på de knapper før Burger nævnte det :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless


  • Også det jeg umiddelbart faldt over.


    En lille detalje, du kan skifte farve på CHART C'et så det passer bedre ind i designet!

  • Hmm fjern evt. kanterne om menu'en som de andre også nævner og lav skriften synlig.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina