kan en mage blive god og jeg kan ikke helt se hvad man skal bruge en priest til udover at heale
mage vs priest
-
-
(tror jeg forstår hvad du mener)
priest kan også andet end at heal du kan jo være shadow priest og få en nice dps
-
Hvad er dit spørgsmål? og hvorfor attacher du sådan et billed? har set du gør det i flere tråde, hvis du vil have at billedet kommer hver gang du skrive, så lig det ind som en signatur. En mage er dmg dealer, selvom hunters og rogues gør mere damage. Ved ikke om en druid også kan gøre efter deres nye build, men en priest kan også være sindsyg i PvP. Du kan ikke sige hvilken class der er bedst, da det handler meget om, om man kan spille sin class godt, og om man har noget godt gear.
-
Da min præst var lvl 55 (shadow) var der er en mage lvl 55 der ville dual mig først gang gik ikke så godt da jeg ville mind controll ham men der fik han agro på en ulv og den gik sku på mig da jeg ikke kunne holde ham længere, så jeg måtte stikke af og næste gang var da helt nice han tog ikke et enest hp fra mig der begyndte han og græde og sagde han nok skulle tage mig
-
mages er vendor machines tbh! De skal bare lave vand...
ej sådan helt seriøst så er der jo forskellige fordele ved begge klasser - ingen af klasserne kan undværes. F.eks når man skal battle Domo er det pænt svært uden 4 mages til at sheep hans healers...! Og ang shadow priests så gør de en syg dps!!! vi har 1 shadow priest i min guild der nogle gange gør mer skade end rogues, hunters og dmg specced warriors...
personligt synes jeg priests er federe end mages (har begge dele) - healing er sjovt! :hb: -
Shadow priests er helt suveræne. Jeg spiller selv en og når man lige får vænnet sig til hvor sårbar man er i cloth armor, så bliver han altså super effektiv.
Har ingen problemer med at klare mig hverken i pvp eller pve. -
Originally posted by ZeroKill3r
Hvad er dit spørgsmål? og hvorfor attacher du sådan et billed? har set du gør det i flere tråde, hvis du vil have at billedet kommer hver gang du skrive, så lig det ind som en signatur. En mage er dmg dealer, selvom hunters og rogues gør mere damage. Ved ikke om en druid også kan gøre efter deres nye build, men en priest kan også være sindsyg i PvP. Du kan ikke sige hvilken class der er bedst, da det handler meget om, om man kan spille sin class godt, og om man har noget godt gear.Efterhånden i vores guilds er det kun rogues der gir mere dmg end nogen af os mages... Vi har en fury warrior som faktisk er helt op på siden af de rogues når han ikke tanker...
Men vi havde en periode hvor hunters gav mere dmg pga de bare fik så meget gear... Men når en mage når op på de +250-300 dmg og får en god gang crit oveni så pwner man sq enhver hunter....
-
Originally posted by købkøb
Men vi havde en periode hvor hunters gav mere dmg pga de bare fik så meget gear... Men når en mage når op på de +250-300 dmg og får en god gang crit oveni så pwner man sq enhver hunter....Det er skam rigtig nok at mages giver en syg dmg. Men de er altså stadigvæk sårbare. Det hele handler blot om taktikker. Jeg har da selv dræbt en mage på 3 skud.
Men priest er rimelig meget ownage synes jeg. Nok den eneste class jeg har lidt problemer med.