NFS MW: Show off

• Det er ikke engang svært at regne ud. Kig på billede 1 - der er hans "topfart" oppe på 80%. De 360 er jeg endda i tvivl om, nu jeg kigger efter.

Der er bare ingen steder i rockport man overhovedet kan nå 476km/t - så ja det er med speedcheat eller lidt billedmanipulation. Det er såmænd spas nok at poste det, men du kunne i det mindste selv indrømme det med det samme. :finger:

AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

Rettet 2 gange, sidst af Sajmon ().

Originally posted by puma99dk|

har jeg ellers prøvet i over 5-10min men kan ik se den så det er svært at komme der op ;( er der ik et eller andet man kan gøre for at kan se musen et mod eller noget?

brug 9 og 0 til at skifte mellem de forskllige slags farver

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

• Lvl??? :D hvor ser du det henne??

Originally posted by Happy^

Lvl??? :D hvor ser du det henne??

Rundt om dit minimap er et tal med en flamme bag - Det er din heatlevel ;)

Originally posted by WTF
    hvordan tager i alle de screenshots? er det et program hvor man klikker på en knap og så tager det billedet direkte inde i NFS:MW?

Enten ka du bruge Fraps eller også ka du bruge printscreen knappen og så paste det i f.eks. Paint...

Den sidste løsning, kan kun gemme et billede pr. printscreen... Så ska du ud og gemme billedet før du ka ta et nyt - ellers overskriver den bare det gamle...

• Jeg troede det var det der slowmotion - stiger den da alt efter hvilket lvl af jagen er i ??

• SlowMo er til højre - Det er den gule fætter modsat din N2o ;)

Ens heat stiger pr. tid i en pursuit og pr. milestones du laver - smadre biler, køre for hurtigt etc.

Du kan fjerne den heat ved at lave om på din bil.. De mest effektive er bodykits og spraypaint

Edit: Tror det er i den her tråd at der er postet om hva der sker på diverse heat levels

• ok tak for hjælpen så inde i spillet trykker man bare på den knap ud i paint, photoshop etc. og så skulle den være der

Originally posted by WTF

ok tak for hjælpen så inde i spillet trykker man bare på den knap ud i paint, photoshop etc. og så skulle den være der

Nåpr du trykker poå print screen, så kopiere den et billede af hvad du ser på din skærm ligenu! bare ud i paint/ps og paste/sæt ind

Originally posted by KarGa
    Ja som Wraper skriver, så blir det øjeblikkelige billede lagt i udklipsholderen - Ligesom tekst ville gøre hvis du kopierer det

Så trykker du ctrl + v i Paint eller hva du nu har lyst til at gemme billedet med ;)

Dog ville jeg anbefale http://www.fraps.com

hvis jeg tar screenies med Fraps.. så er det Fuldstændig fucked med streger over det hele :(

• ang. screenshots. du kan også bruge F12, de bliver så lagt i din nfs mappe i documents and settings, men i et mærkeligt format som så først skal laves om til jpg

Originally posted by KarGa
    Det var da alt for fedt origin! :D Af en eller anden grund antog jeg bare at det ikk var indbygget i spillet

ja det gjorde jeg nemlig også, fordi der er nemlig ingen key til det under controls, men læste det inde på det officiele forum..

• Lige et hurtig spørgsmål :)

Hvad rank på BL kan du begynde at købe nye ting i performance?

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

Originally posted by AbeTis
    Lige et hurtig spørgsmål :)

Hvad rank på BL kan du begynde at købe nye ting i performance?

efter du har banket dn første så vidt jeg ved - vidst forskelligt