NFS MW: Show off

Originally posted by origin

ellers brug irfanview.. tror ik det bare virker at rename

virker ikk bare at rename nej..

• Hvis man virkeligt vil have sjovt i spillet skal man planlægge din økonomi.

Jeg ligger pt. nr.5 på Blacklisten, og vinder pink slip ca. hver gang

Startede med en punto, og af high end biler som er vundet kan nævnes

Porsche Cayman
    Mercedes SLK 500
    Lamo
    Corvette

Min økonomi ligger pt på de 500.000dollars, og regner stærkt med at FORD GT skal være min slut bil, hvilket egentligt er ligemeget da både min lamo og corvette er næsten total maxet i alt.

Edit: Har nået 378 i min lamo med Turbo og Nitro pre-set til topspeed. Free Roamed lige lidt

Ang. Heat. Så har heli'en begrænset brændstof, og roadblocks med spikes er jo intet problem at se. Dog er de Undercover Corvettes onde.... I Heat 4.

450.000 bounty på samme tid er rekord, hvilket gjorde at jeg ikke manglede bounty efter at have slået nr.6

Smækker lige nogle billeder op senere

• Jeg får alle pink slips, gemmer bare før jeg kører mod black list raceren, og hvis jeg ikke får pink slip, så går jeg bare ud og ind igen.. Tror jeg da der er mange der gør, så pink slips er altså ikke så sindsyge at få fingre i...

Originally posted by Houdinibabz
    Ang. Heat. Så har heli'en begrænset brændstof, og roadblocks med spikes er jo intet problem at se. Dog er de Undercover Corvettes onde.... I Heat 4.

Heli'en så jeg som et problem første gang den kom - men pludselig var den væk på grund af fuel :oops:
    Jeg har ikke brugt racebreaker seriøst en eneste gang endnu, da man altid ender på tværs af køreretningen når man prøver, og så rammer man ik en skid alligevel. Så er det nemmere bare at hamre igennem med NOS'en i bund. Man skal jo bare ramme bilernes bagerste halvdel, så mister man nada fart. :)

Corvetterne kommer så først i Heat 5 - men ja de er ret syge når der først er mange af dem.

AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

Originally posted by Wraper

efter du har banket dn første så vidt jeg ved - vidst forskelligt

Mærkelig.. Jeg er rank 13 pt, og jeg kan stadig ikke købe nye ting?

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

Originally posted by AbeTis

Mærkelig.. Jeg er rank 13 pt, og jeg kan stadig ikke købe nye ting?

Så burde du godt nok kunne. jeg var halvt til 13 da jeg kunne, engel sku kun slå en så kunne han. kommer nok an på bounty eller noget :/

Originally posted by Wraper

Så burde du godt nok kunne. jeg var halvt til 13 da jeg kunne, engel sku kun slå en så kunne han. kommer nok an på bounty eller noget :/

Ok :D

-Friedrich Nietzsche-

Originally posted by Happy^
    Hmm jeg synes ikke jeg kan finde de screenshots jeg har taget :/

Jeg fandt mine ved at søge efter filer der var oprettet idag..
    De ligger i min billeder-mappe

Edit: Mit Photoshop CS2 ka ta tga filerne - så gemmer jeg til jpeg

Originally posted by sHOIKAW
    Hvordan satser jeg min bil i et pinkslips? :)

hvorfor vil du dog det? tror faktisk ikke du kan. Men du kan vinde modstanderens :)

-Friedrich Nietzsche-

Originally posted by sHOIKAW
    Hvordan satser jeg min bil i et pinkslips? :)

Når du vinder over ham der er over dig på blacklisten, skal du vælge "markers" - og der tager du selvfølgelig 2 af dem til venstre - og så er du heldig at få pinkslip en gang imellem. :D

Kørte lige en lille chase. Jeg er færdig med spillet, så der er ikke så meget andet at lave. :)

AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

Rettet en gang, sidst af Sajmon ().