NFS MW: Show off

• Yes så fik jeg min første lambo......uha dens lyd er ringe....og den skrider rimeligt let....men der er sq speed i dyret.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• gav også min gamle audi TT en omgang ...og gæt hvad...den slår sq både lancer og cayman S en...og lidt under lamboen, der har nogle ultra dele jeg endnu ellers ikke har adgang til......og så er den nem at køre og har 4WD

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• vi har 2 biler mere mener jeg

Originally posted by denully
    hvad er forskellen på Black Edition og den ... normale ? :)

nu hvor vi kom ind på det et par gange

det står i denne tråd et sted ;) så bare kig, den er ik så langjo.. mener det var omkring side 3-5..

Originally posted by denully
    ik så lang .... er du syg den er på 10 sider 8o det er ... 3 min af mit liv jeg skal bruge på det.

det er også 3 min af vores andres liv hvis vi skal lede efter den+ ellers gå ind på http://www.needforspeed.com hvis du er så doven

• Google kan også bruges:

The collector’s edition titled, Need for Speed Most Wanted Black Edition, will feature exclusive cars, races and specially-tuned rides, as well as a bonus DVD with behind the scenes footage of model/actress, Josie Maran, concept art, exclusive videos and much more. Need for Speed Most Wanted Black Edition will be available for the PlayStation®2, Xbox™ and PC-CD.

På dansk:
    Black Edition er ikke blot spillet i en speciel lækker indpakning, spillet indeholder faktisk lidt mere end det normale spil. Black Edition vil bl.a. indeholde nye biler, special-tunede biler og nye løb som ikke findes i det normale spil. Black Edition vil ligeledes komme med en bonus DVD, som indeholder bl.a. concept art, en behind the scenes feature med modellen Josie Maran (som er med i spillet), eksklusive video-sekvenser og andet.

http://www.eagames.com/officia…torial.jsp?src=collectors

• Men hvilke biler? :ohmy:

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

Originally posted by origin

bla andet en '67 camaro som du kan køre i under challenge series..

Nice.. Har du et billed eller screenshot af den? :ohmy:

-Friedrich Nietzsche-

Originally posted by AbeTis

Nice.. Har du et billed eller screenshot af den? :ohmy:

har jeg desvære ik, men har du ik spillet? kan du bare gå ind og køre i den ;) det er den allersidste challenge hvor du skal ha 500k i bounty, og den er unlocked :)

Originally posted by origin

har jeg desvære ik, men har du ik spillet? kan du bare gå ind og køre i den ;) det er den allersidste challenge hvor du skal ha 500k i bounty, og den er unlocked :)

Var det ikke kun i Black Edition den var? Har kun det normale.

-Friedrich Nietzsche-

• I heat lvl4 er det da supernemt at finde politiet igen, så burde ikke være noget problem.

Bare vent til lvl5 - det er sjovt ;)

• Hvordan er det lige man vinder penge? Synes næsten ikke at jeg får nogen..

Et rigtigt n00b spørgsmål..

EDIT:
    Glem det.