Yes så fik jeg min første lambo......uha dens lyd er ringe....og den skrider rimeligt let....men der er sq speed i dyret.

NFS MW: Show off
-
-
gav også min gamle audi TT en omgang ...og gæt hvad...den slår sq både lancer og cayman S en...og lidt under lamboen, der har nogle ultra dele jeg endnu ellers ikke har adgang til......og så er den nem at køre og har 4WD
-
Kan man ikke se bilerne tophastighed mere specifikt et sted i spillet?
-
hvad er forskellen på Black Edition og den ... normale ?
nu hvor vi kom ind på det et par gange
-
vi har 2 biler mere mener jeg
-
Originally posted by denully
hvad er forskellen på Black Edition og den ... normale ?nu hvor vi kom ind på det et par gange
det står i denne tråd et stedså bare kig, den er ik så langjo.. mener det var omkring side 3-5..
-
ik så lang .... er du syg den er på 10 sider
det er ... 3 min af mit liv jeg skal bruge på det.
-
Originally posted by denully
ik så lang .... er du syg den er på 10 siderdet er ... 3 min af mit liv jeg skal bruge på det.
det er også 3 min af vores andres liv hvis vi skal lede efter den+ ellers gå ind på http://www.needforspeed.com hvis du er så doven -
Google kan også bruges:
The collector’s edition titled, Need for Speed Most Wanted Black Edition, will feature exclusive cars, races and specially-tuned rides, as well as a bonus DVD with behind the scenes footage of model/actress, Josie Maran, concept art, exclusive videos and much more. Need for Speed Most Wanted Black Edition will be available for the PlayStation®2, Xbox™ and PC-CD.
På dansk:
Black Edition er ikke blot spillet i en speciel lækker indpakning, spillet indeholder faktisk lidt mere end det normale spil. Black Edition vil bl.a. indeholde nye biler, special-tunede biler og nye løb som ikke findes i det normale spil. Black Edition vil ligeledes komme med en bonus DVD, som indeholder bl.a. concept art, en behind the scenes feature med modellen Josie Maran (som er med i spillet), eksklusive video-sekvenser og andet. -
Originally posted by John H
Google kan også bruges:The collector’s edition titled, Need for Speed Most Wanted Black Edition, will feature exclusive cars, races and specially-tuned rides, as well as a bonus DVD with behind the scenes footage of model/actress, Josie Maran, concept art, exclusive videos and much more. Need for Speed Most Wanted Black Edition will be available for the PlayStation®2, Xbox™ and PC-CD.
På dansk:
Black Edition er ikke blot spillet i en speciel lækker indpakning, spillet indeholder faktisk lidt mere end det normale spil. Black Edition vil bl.a. indeholde nye biler, special-tunede biler og nye løb som ikke findes i det normale spil. Black Edition vil ligeledes komme med en bonus DVD, som indeholder bl.a. concept art, en behind the scenes feature med modellen Josie Maran (som er med i spillet), eksklusive video-sekvenser og andet.Men hvilke biler?
-
Originally posted by AbeTis
Men hvilke biler?
bla andet en '67 camaro som du kan køre i under challenge series.. -
Originally posted by origin
bla andet en '67 camaro som du kan køre i under challenge series..Nice.. Har du et billed eller screenshot af den?
-
Originally posted by AbeTis
Nice.. Har du et billed eller screenshot af den?
har jeg desvære ik, men har du ik spillet? kan du bare gå ind og køre i dendet er den allersidste challenge hvor du skal ha 500k i bounty, og den er unlocked
-
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
se lige hvad der skete for mig!! Mangler så lidt!
[Blocked Image: http://img457.imageshack.us/img457/9648/nooooo8pv.th.jpg]
edit: Og igen bliver jeg fanget da jeg mangler 10 sekunder!!
-
Originally posted by origin
har jeg desvære ik, men har du ik spillet? kan du bare gå ind og køre i dendet er den allersidste challenge hvor du skal ha 500k i bounty, og den er unlocked
Var det ikke kun i Black Edition den var? Har kun det normale.
-
Originally posted by ZeroKill3r
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOse lige hvad der skete for mig!! Mangler så lidt!
[Blocked Image: http://img457.imageshack.us/img457/9648/nooooo8pv.th.jpg]
edit: Og igen bliver jeg fanget da jeg mangler 10 sekunder!!
I heat lvl4 er det da supernemt at finde politiet igen, så burde ikke være noget problem.
Bare vent til lvl5 - det er sjovt
-
Sorry for OT, men hvad er det der pink slip i snakker om?
-
Originally posted by SilverShadow
Sorry for OT, men hvad er det der pink slip i snakker om?Registreringsattest - altså vinder man modstanderens bil.
-
Originally posted by Happy^
I heat lvl4 er det da supernemt at finde politiet igen, så burde ikke være noget problem.
Bare vent til lvl5 - det er sjovt
har skam været i lvl 5... Men jeg kom til at sprænge alle politiets biler i luften, og mangler ikke engang et sekund
-
Hvordan er det lige man vinder penge? Synes næsten ikke at jeg får nogen..
Et rigtigt n00b spørgsmål..
EDIT:
Glem det.