Tweak-Wowdanmark Guild

• Der er nogen der gør et forsøg på at starte en Tweak/wowdanmark guild men for lige IGEN at få et overblik over hvormange er så realt int i at joine denne guild og gøre den til noget der kan bruges så laver vi lige en hurtigt poll. ?

Vi her på Tweak / wowdanmark vil naturligvis gøre vores til at promovere guilden her på siden. Eget forum område mv.

• Det bliver nok svært at få mange med, da de fleste nok har en guild allerede som de ikke bare sådan vil forlade, og når folk også er spredt på mange servers, så vil det betyde at de skal starte forfra.

Det har jeg personligt ikke lyst til, da jeg allerede har gjort det 1 gang.

Men held og lykke da

• Jezuz2tm > husk det er tweak det her ikke tweakup :$

Men jeg vil give ^Genzo^ det er svært når man er spredt på så mange forskellige servere, men ja den eneste mulighed ville være at starte fra nul igen hvis man da ikke havde en spiller på den server i forvejen.

Så for fairness skyld Afstemning om hvilken server vi skal spille på hvilken faction Horde eller Alliance. Det må være det der er fair.

Men indtil nu ser det ikke til at der er den vilde opbakning omkring dette lille projekt.

• som sagt tror jeg det bliver temmelig svært at samle alle dem der gider. I kunne self også bare alle starte en ny char på den samme server og så vill edet gå hurtigt hvis bare man arbejder sammen hvad quests angår og instaces.

¤ AMD Athlon64 3200+
    ¤ Asus A8N-SLI
    ¤ Asus GF 6800
    ¤ 1024 Kingston Dual Channel
    ¤ Zalman køler
    ¤ 1 * 80GB HD

¤ Wow Char: Mindzero & Mindlink
    ¤ Prime - Tah epix guild
    ¤ Ligthning's Blade

¤ kkkk farm mijnarels ^^ kthxbye

Originally posted by Resmen
    hvis vi er meget heldige kan vi jo alle sprøge en GM om vi kan flytte vores mænd over på en og samme server

(mener man kan det med nye servere, altså flytter over på dem)

Selv hvis det lykkes, tror jeg ikke der er mange der gider. F.eks hvis man er godt inde i MC/BWL, skal man til at starte helt forfra, og få nye venner.

• Ja jimmy du ved jo hvad jeg synes hehe ;)

men i andre det jo en fresh start med folk som har prøvet det før og er godt inde i spillet og det skal da nok gå hurtigt hvis vi er 10-20 mennesker som lvler sammen :clap:

1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
    1x Corsair TX V2 850W PSU

• Jeg er med :P

Gigabyte GA-P35-DS3
    Core 2 Quad Q6600 G0 Xigmatek @ 3,2 ghz
    G.Skill PC6400 CL 4-4-4-12
    Raptor 10k rpm 74 gb
    320 GB Western Digital
    8800 GTS @ 800/1800/2100
    Antec P182 m. 2x Yate Loon 2x Zalman ZF3
    Corsair 620w HX

• Lyder spændende, men bliver desværre sammen med min guild og har ik megen tid til at lvle på alts etc :) Men synes da I skulle starte som horde på Neptulon ^_^ Horde er lidt i undertal og vi har faktisk ik rigtig kø i nogen BGs mere

Originally posted by w00tage
    klart klart men jeg vil helst spille alliance..

Jeg tror evt. vi laver 2 guilds som hedder det samme på enholdsvis en alliance server og en horde server.

Originally posted by Mokkebror
    hvilken/hvilke servere ?

forresten - kan man få flytte en character uden at der er character migration ?

Nej ikke så vidt jeg ved :S Men hvis det er meget vigtigt, så kan do prøve at spørge en GM.

Jeg ved ikke om, jeg er frisk... men nu må vi se hvis det bliver aktuelt. Jeg har allerede chars på 2 server, så ved ikke helt om jeg gider flytte igen :)

Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

Originally posted by Mokkebror
    hvilken/hvilke servere ?

forresten - kan man få flytte en character uden at der er character migration ?

Dette er ikke besluttet endnu - men det skal vi finde ud af asap. :) regner med mig og jimmy snakker om det i weekenden :clap: