Nogen der spiller Paintball?

• Den ultimative drengesport, Paintball :P Jeg begyndte i en nystartet klub for et halvt års tid siden, helt tilfældigt, og er virkelig blevet bidt af det. Har gået til en del sportsgrene, men har aldrig oplevet noget hvor man får så stort et adrenalin-rush og har det så fedt når man vinder. Jeg kan simpelthen ikke undvære spillene hver 14. dag :)

Sporten er meget hurtig på vej frem herhjemme og selvom det er en ret dyr sport er priserne dalet utrolig meget de sidste år, så jeg tænkte på om der er andre herinde der spiller det?

Spiller forresten ved http://paintballdeluxe.dk ca. 15 km vest for Aabenraa i Sønderjylland.

• Det er så mega cool det "spil" :D Har ikke prøvet noget andet, der er så mega meget adrenalin pumpende som paintball! Jeg spiller så tit som muligt, men man skal alligevel finde en 20 m8s, som er villig til at smide 200 kr eller over til det :-/ Våbnene er bare lidt primitive i Tønder :-/ Btw skal jeg ud og skyde på fredag inden en julefrokost ;)

Originally posted by BukkeMand
    Det er så mega cool det "spil" :D Har ikke prøvet noget andet, der er så mega meget adrenalin pumpende som paintball! Jeg spiller så tit som muligt, men man skal alligevel finde en 20 m8s, som er villig til at smide 200 kr eller over til det :-/ Våbnene er bare lidt primitive i Tønder :-/ Btw skal jeg ud og skyde på fredag inden en julefrokost ;)

Du kunne jo starte i en klub, det er også meget billigere end at spille normalt. Vi spillede faktisk mod Tønder for et par måneder siden :)

Originally posted by sHOIKAW
    Jeg spiller hardball , det er mere realitisk og meget mere detaljeret våben.
    Elsker at gejle mine våben med diverse sigtemidler og lyddæmpere osv.

Mads 8]

Rigtig nok det er mere realistisk og netop derfor foretrækker jeg Paintball. Såvidt jeg ved bruger man softgun-lignende kugler til hardball og mht. det syntes jeg også det er langt federe med de store farvepletter :)

• Har da prøvet det men om det var noget jeg gad hverdag tror jeg dog ikke. Så vil jeg også hellere hardball. Min lillebror bruger utrolig meget tid på hardball.

Våben, udstyr, radio kommunikation osv.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• har prøvet det 3 gange, det er vildt sjovt.. også selv om det kan gør vildt nas med mange blå mærker.. Totalt grinneren..

Jeg ramte en pige fra jobbet lige i røven, er du så færdig hun skreg og ømmede sig.

Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

Rettet en gang, sidst af Meinder ().

• En gut ville i min klasse have arrangeret hele klassen skulle på en tur, men det blev vidst aldrig til noget (2 år siden han ville arrangere det) ...

Så har endnu ikke prøvet det ...

• Da vi var på amager/dragør med arbejdet kostede en ny kasse kugler 1000.- så det kan hurtigt gå hend og blive meget dyrt..

Originally posted by Meinder
    Da vi var på amager/dragør med arbejdet kostede en ny kasse kugler 1000.- så det kan hurtigt gå hend og blive meget dyrt..

Det skulle vel ikke være Kongelunden?

Hvis det er samme slags kasse vi snakker om er der 2000 kugler i og så er det nu en rimelig billig pris. Well, alt efter kuglernes kvalitet selvfølgelig.

• Der var grønt maling i dem vi brugte og de smagte ikke så godt ggg

Fik malingen lige på masken og ind i munden og blev godt grøn i krøderen..

Dem som lå på korden var helt bløde så dem måtte man ikke tage i gunnen..

Der var vildt meget tryk på geværene..

Rettet en gang, sidst af Meinder ().

• Hehe, okay, det siger dog ikke så meget om kuglernes kvalitet :)