Ja så skete det endelig. Efter godt 3 måneders venten fik jeg endelig min nye cykel. Og er du gal den er fed.
Så selvom vejret er begyndt at blive lidt for koldt så regner jeg med at jeg skal ud og vise en vis tweaker hvordan en rigtig cykel klarer terræn selvom jeg helt sikkert ødelægger både cykel og mig selv første gang jeg hopper på den.
[Blocked Image: http://images.noonecares.dk/scott2.jpg]

Endelig ny cykel
-
-
Tillykke med den
Det var sku godt den endelig kom. Lidt en skam at vejret netop er slået over, men vi skal da stadig have fundet ud af at komme afsted. Det er dejlig psyko at jorde rundt på MBK i skoven når alt bare er hvidt. Træstubbenes hævn
-
Damnit den er fed. Har den fuld XT? og hvad er det for en gaffel du har på?
-
Originally posted by Tismund
Damnit den er fed. Har den fuld XT? og hvad er det for en gaffel du har på?Jeg føler mig pludselig så cykel-dum.
-
Originally posted by Berleburg
Jeg føler mig pludselig så cykel-dum.
Det skal du ikke være så ked af, det er du ihvertfald ikke ene om.
-
Kan den OC?
Fed cykel btw. -
Tillykke, ser rigtig fornuftig ud
-
Originally posted by engel
Lol, hopper lige med på vognen
-
Originally posted by engel
Agree
-
Originally posted by Berleburg
Jeg føler mig pludselig så cykel-dum.
Ah pjat med dig ... Det er da en hurtigere version af PRO´eren ...
btw. Er det ikke lidt nederen at have en cykel uden skærme når man bor i Danmark ? ... Der er jo mildest talt god chance for man kommer til at ligne noget der er løgn hvis man kører på den med det vejr vi har her i landet rimeligt ofte ...
-
Originally posted by Tismund
Damnit den er fed. Har den fuld XT? og hvad er det for en gaffel du har på?
Øøh jaja.
Jeg ved intet om cykler men det gør ham der har rådgivet mig heldigvis.
Alt det tekniske står her: http://www.scottusa.com/product.php?UID=7810 -
Originally posted by GrillRotten
btw. Er det ikke lidt nederen at have en cykel uden skærme når man bor i Danmark ? ... Der er jo mildest talt god chance for man kommer til at ligne noget der er løgn hvis man kører på den med det vejr vi har her i landet rimeligt ofte ...
Det er da fuldstændig lige meget med skærme. Den skal jo bruges til at ræse rundt i skov og terræn så jeg bliver nok godt møget til uanset hvad.
Så ser det også meget bedre ud uden skærme. -
Originally posted by fhqwhgad
Det er da fuldstændig lige meget med skærme. Den skal jo bruges til at ræse rundt i skov og terræn så jeg bliver nok godt møget til uanset hvad.
Så ser det også meget bedre ud uden skærme.Ej, skal det være offroad, så skal det da være en crosser ... :hb: ... og nej ikke en "off-roader" ...
Personligt syntes jeg kun cykler er for folk med et dødsønske ... men nu færdes jeg jo også i den Københavnske trafik ...
Men det er måske bare mig der har det sådan ...
-
Føler mig os dum....Men det sådan mere generalt
Men tillykke med den der....cykel...ting...
Gi os da nogle benchmark results når du har testet den!
-
Nu er det jo ikke værre end at han kan købe skærmene
Det er for øvrigt de færreste cykler der købes MED tilbehør på
-
Uden tvivl lækker cykel.. med XT-system og Hollowtech krankset
Heldige svin..
Hvor har du købt den, og hvor meget måtte du slippe?
-
Originally posted by Jonathan
Uden tvivl lækker cykel.. med XT-system og Hollowtech kranksetHeldige svin..
Hvor har du købt den, og hvor meget måtte du slippe?
Ja jeg undrer mig lidt over det hollowtech der. Hvordan pokker kan de lave det? -
Ja jeg undrer mig lidt over det hollowtech der. Hvordan pokker kan de lave det?Du sniger dig udenom. Hvad kostede svinet?
-
Ej, skal det være offroad, så skal det da være en crosser ... :hb: ... og nej ikke en "off-roader" ...
Personligt syntes jeg kun cykler er for folk med et dødsønske ... men nu færdes jeg jo også i den Københavnske trafik ...
Men det er måske bare mig der har det sådan ...
Det er nu ikk farligt med noget motion heller
Men ja pisse fed cykel, når man er halvt normand som mig, så er det fedt at køre terræn. Når jeg er i norge låner jeg oftest en cykel, og kører rundt på mountain bike i terræn. Jeg overvejer og købe en her i Danmark og så tage på tur gennem sverige og norge, men det er jo kun drømme
-
Ja jeg undrer mig lidt over det hollowtech der. Hvordan pokker kan de lave det?Det bliver sandstøbt. Mens smelten stadig er ved at sætte sig, kommer der en modig arbejder og stikker et keramisk pusterør ned i smelten og puster.