Status på Tweak.dk stabilitet

  • Jeg har lige for lidt siden oplevet, at blive logget af - hmm ! Uden at jeg gjorde noget som helst. :ohmy: Er aldrig sket før. :rolleyes:


    Og lige for 2 min siden, da jeg var inde og kigge i test af FIFA 06 - stoppede tweak.dk med at svare (Status i jobliste/programmer = "tweak.dk svarer ikke" Genstartede IE og her så nu. Weird.

  • Quote

    Originally posted by Martin
    Ja der har ingen problemer været i dag, og siden er hurtigere end den har været længe. :cheers:


    Nej, det er rigtigt. Jeg har været herinde uden nogen probs. i dag :cheers:


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • dejligt

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Jeg har lige for lidt siden oplevet, at blive logget af - hmm ! Uden at jeg gjorde noget som helst. :ohmy: Er aldrig sket før. :rolleyes:


    Og lige for 2 min siden, da jeg var inde og kigge i test af FIFA 06 - stoppede tweak.dk med at svare (Status i jobliste/programmer = "tweak.dk svarer ikke" Genstartede IE og her så nu. Weird.


    Vi kan ikke gøre for alle de computer problemer der opstår. ;)

  • Quote

    Originally posted by Martin


    Vi kan ikke gøre for alle de computer problemer der opstår. ;)


    :)) I know - men det er da lidt underligt, at jeg bliver logget af - så'n helt uden videre !

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    Hva så "supermand"? :))


    Yes det er mig,
    sjovt du er den første der har sagt noget ;)

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • har prøvet at blokere for freeside.dk og lige inden ryddede jeg alle cookies osv så den ikke ligger i cachen alligevel og laver fuck up i den...so far ingen crashes...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Axel


    Yes det er mig,
    sjovt du er den første der har sagt noget ;)



    Hahaha... Så opdagede jeg det også lige... :razz:




    Til topic: har selv lidt problemer med tweak for tiden, men tror det skyldes at jeg er skiftet til Cat 5.11 driverne. Det er som om at det hele "hænger" når man scrooler ned forbi reklamer eller lign. :rolleyes:
    - Men går ikke ud fra det er tweaks skyld ;)

  • I aften bliver vores MySQL database flyttet over på en ny server.


    Der kommer info om det senere i dag, men det vil betyde at posts mv. der kommer i et givet tidsrum på omkring 10-15 minutter før ændringerne har slået igennem på siden ikke vil komme med.


    Men som sagt, mere info om hvornår det sker følger senere i dag.

  • hmmm stadig lige så mange shutdowns i mine browsere...det er somom siden næsten er for hurtig for dem eller lignende..og man får ikke nogen fejlkode eller noget så man kan se hvad det er.....røv irriterende for det sker næsten hele tiden :(

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Martin
    I aften bliver vores MySQL database flyttet over på en ny server.


    Der kommer info om det senere i dag, men det vil betyde at posts mv. der kommer i et givet tidsrum på omkring 10-15 minutter før ændringerne har slået igennem på siden ikke vil komme med.


    Men som sagt, mere info om hvornår det sker følger senere i dag.


    Det lyder godt .. Elsker informationer givet på forhånd .. :))

  • Quote

    Originally posted by Try-this
    hvor blev den tråd af jeg lavede i overclocking og køling?


    lavede den for ca. halvanden time siden men den er væk nu :boxed:


    Jeg synes også der forsvandt et par tråde. Men kan være de ikke nåede at blive flyttet med?


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina