Hvilket hardware har I brændt af og hvordan ?

  • Quote

    Originally posted by Marquis


    #1 Shit, du har for mange penge :P #2 Haha hvorfor ikke bare montere nye ledninger.. :)) #3 Hahaha!! #4 Ja det er noget værre lort.


    IMO er du inden for top3 for ødelagt hardware :D



    Hehe :D
    Skulle ikke bruge de to fans :P - Og ja, kan montere nye ledninger, men ikke giddet :D - De ligger i min kasse med HW atm..
    Den mus ku' satme lære det, men damn... Tilbage i 98 da jeg startede på CS, der gik det ikke så mildt for sig, smadrede også mit skrivebords overflade på at hakke vækkeuret ned i det hver gang jeg tabte :P
    Den PSU... Well... Jah... Var efter min nonfimation, blev fyrret noget med 18.000 efter HW mener jeg det var... - Den PSU var noget discount skrammel... Var pisse sur over mit IT7 MAX ikke ville give min 2.2A 1,85v @ vcore, og havde ikke hørt om kobbertråds moddet, så var pisse sur, og havde monteret min mach på den ! :'(


    Top3 herinde, aaaarh, tror jeg ikke :D - Er langt bagud kontra Tom H, Jacob H, T-max, Martin og Gomer Pyler (BTH) tror jeg :)

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • Quote

    Originally posted by BukkeMand


    Skal du jo sige :D


    Hehe, selvf. !


    men ellers må nogle folk enten være røvelendige til computere eller haft gang i lidt for sære ting .... :))

  • Jeg har vist i bogstaveligste forstand været med til at brænde et ECS bundkort af :)) ... http://angels-corner.dk/bang/

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • ... Har man ikke brændt et mobo af, har man ikke prøvet hårdt nok ! :P


    Vil man have den sidste saft og kraft ud af svinet er det ofte mobo der står for skud.. :\

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Hehe, selvf. !


    men ellers må nogle folk enten være røvelendige til computere eller haft gang i lidt for sære ting .... :))


    Der ska da eksperimenteres :D Tror du Niels Bohr kun tegnede og skrev ned? :) Nej, han har sikkert også sprunget ting i luften engang :crazyeyes:


    Minder mig om at jeg godt ku tænke mig at lave et eller andet hazarderet med delene fra min allerførste computer :)) De ligger stadig til minde i mine skuffer et sted :P

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    Der ska da eksperimenteres :D Tror du Niels Bohr kun tegnede og skrev ned? :) Nej, han har sikkert også sprunget ting i luften engang :crazyeyes:


    Minder mig om at jeg godt ku tænke mig at lave et eller andet hazarderet med delene fra min allerførste computer :)) De ligger stadig til minde i mine skuffer et sted :P


    Hehe, rigtigt nok ... men så har man vel også lidt for mange penge ?

  • skal man tæller arbejde med :)


    ej min er vidst ikke så slem.


    9600 Pro, 9600, geforce 3
    Asrock ( et eller andet ), Elitegroup, Asus P4P800
    cpu, tror kun det er blevet til en 3,0 ghz p4 socket 478


    det må jo være det...


    Alt det gamle gider jeg ikke at nævne :D

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Hehe, rigtigt nok ... men så har man vel også lidt for mange penge ?


    Man siger da bare det var et uheld og så får man noget nyt af forældrene - Nå nej, jeg er ikk 15 mere og født i en rig familie :P

  • Hmmm, lidt er det da blevet til i tidens løb.


    Ældre IBM HD: Døde da man pillede ved strømstikket da der stadig var strøm på.


    Adaptec IDE controller: Døde under et forsøg på ar modde det til en RAID controller.


    Asus TI4200: Præcis dødsårsag ikke påvist. Muligvis for meget OC.


    MSI FX5900: Årsag ukendt.


    Leadtek 6600GT: Utæt vandkøling.


    Soltek bundkort: Blev bøjet for meget under montering af Zalman køler.


  • LOL hold dig langt fra fra min puter :rolleyes:

  • Quote

    Originally posted by Wraper


    Var det ikk mit gamle lort ?D:


    Jo ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • hmm...


    mobo + amd k6 2 ... super computer... den kunne bare ikke klare presset
    3 nf7 mobos - 4 barton @ 2500+ cpu
    2 pov 5900xt
    1 seagate 200gb hdd.


    og så en gammel psu der eksploderede op i ansigtet på mig ;P ...
    sådan noget kondensator snask er noget værre noget at få i øjnene. :P

  • 2 Pentium 100MHz CPUer, kom til at tabe en svensknøgle ned på dem mens de lå på mit skrivebord


    1 GF4 MX 420, ville smide en blæser på, fatter ikke lige hvordan det gik i stykker.


    1 gammelt intel mobo til AT kabinet, kom til at bytte de to stik


    1 gammelt ALI mobo til AT kabinet, samme som intel mobo


    1 diskette drev, kan ikke huske hvordan


    1 harddisk 650 mb fra Seagate, kom til at tabe den


    1 AMD K6-200, ville se neden under heatsinken og ende med at CPUen flækkede midt over


    2 klodser EDO ram på 4mb hver. kan ikke huske hvordan.


    1 DVD drev, var ved at modde fronten med maling, fik det dog repareret igen, sidder nu in min HTPC


    var ved at futte min gamle AMD XP 1600 af fordi jeg glemte at sætte blæseren til. idle temp. 82 grader, virker stadig.


    pentium 3 500 MHz, deen SKULLE bare dø med en hammer


    netkort til ISA port, skulle sættes i en computer, den VILLE bare ikke ned i porten, min hånd gled og endte med et netkort uden stik til porten og en lettere smadret ISA port


    IDE stik på min HTPC, virker dog stadig, kun noget plastik blev bøjet.


    stock køler til min AMD 1600+, fatter stadig ikke hvordan det skete.


    AMD Duron på 1 GHz, for meget OC


    en 64 mb SO-DIMM klods til en bærbar, sad i en gammel en og ville prøve at flytte den over i min laptop, en sveden chip på klodsen markerede dens død.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • kan huske dengang jeg skulle teste en af skolens helt nye projektere til 30k.


    Jeg tog den ud af pakken, satte stikket i og så sagde det knald!
    lidt efter lidt kom en tyk brunlig gas ud af den, som stank virkelig karftigt af rådden kål.


    farvel 30.000 kr :))