• har lige været inde og se den.

og jeg må sige, han gør det sku igen.. og måske starten er lidt langtrukket, men kan godt se meningen i at man skal have det med, selvom man kunne have tænkt sig lidt til det..

Dog Efekterne er nok så fede som noget kan være, de insekter og de dyr der er med er da for genialt lavet.. det samme med "indbyggerne"..
    De er da også for fede lavet. rigtig klamme, som det skal laves..

GJ Peter Jackson.. Keep it Up. !

6/6 her.. det er en fortræffelig film !!, men som sagt historien kender man jo!

• Har også lige set den for et par dage siden.. Den første time jeg sad i biografen faldt jeg næsten i søvn, så kom der en lille pause, og jeg fik 1 liter sprite mere :) .. så begyndte der så småt også at komme gang i filmen, alt i alt en god film, men alt for langtrukken, og der mangler også historie, f.eks. hvordan de transportere Kong til fastland?

7/10.

Originally posted by ZeroKill3r
    Har også lige set den for et par dage siden.. Den første time jeg sad i biografen faldt jeg næsten i søvn, så kom der en lille pause, og jeg fik 1 liter sprite mere :) .. så begyndte der så småt også at komme gang i filmen, alt i alt en god film, men alt for langtrukken, og der mangler også historie, f.eks. hvordan de transportere Kong til fastland?

7/10.

De slæbte ham efter båden, logisk nok :))

Originally posted by ZeroKill3r

Ja da, for King Kong flyder jo på vandet :crazyeyes:

Glemte at sige de pustede ham op med luft (mund til mund) :razz:

Også er det vidst ikke morsomt længere :ph34r:

• Har lige set den oss... Jeg blev sg en anelse skuffet, må jeg indrømme. Havde oss store forventninger til den. Jeg synes der er for få... lad os kalde det "overraskelser". Synes den er meget forudsigelig af og til. Og starten er sg lidt langtrukken. Men jeg synes til gengæld, at Naomi Watts og Jack Black spiller kanone, effekterne er nice (bortset fra de langhalsede dinoer imo), og den formår at skabe sympati for aben. 5 stjerner herfra.

Originally posted by fhqwhgad

Det gode er jo også at han hopper i vandet for at fange dem når gorillaer er bange for vand.

Jep, og også når de kæmper og falder ned i de der plante tov ting. Hvor de nemt kan holde en stor gorilla og et par dinosauere, men de knækker når hende tøsen på 60kg falder ned i dem . .. Vi kunne blive ved.

• Enig, plus at jeg synes det er mærkeligt til sidst i filmen hvor aben ligger i vandet... Hvordan får de aben transporteret ud til skibet som ligger i baggrunden? I den lille jolle? :D

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

• Jeg var inde og se den med kæresten 2. juledag og kæft hvor er det bare en fed film!! Den skal helt klart købes når den udkommer.

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina