• Quote

    Originally posted by _WHAT_
    man kunne ellers godt blive bekymret for om den kunne leve op til standarden :)


    Det kan den bestemt !


    Måtte give den 6/6 da jeg overhoved ikke kunne se hvordan den film kunne laves bedre.

  • Uhh nu glæder jeg mig jo bare endnu mere hold op hvor er der lang tid til lørdag aften :))

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Det kan den bestemt !


    Måtte give den 6/6 da jeg overhoved ikke kunne se hvordan den film kunne laves bedre.



    Nice :D .. Glæder mig mere til at se den nu :)



    PS: Ej, den bliver nok ik så stor som Ringenes Herre Triologien, men tæt på efter hvad jeg har læst af anmeldelser indtil videre. Den har ihvertfald fået en varm velkomst i USA.

    Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder

  • Jeg syntes så til gengæld den var ringe.
    Først og fremmest så var den aaaalt for lang. Peter Jackson må ta sig sammen og lave en film på 2 timer ligesom almindelige mennesker.
    Så syntes jeg egentlig heller ikke effekterne var synderlig imponerende. Det var da flot og selve aben var meget flot, resten syntes jeg egentlig ikke så meget om. Syntes meget af det lignede stop-and-go animation.


    Men selve Kong var rigtig flot lavet.

  • Jeg skal ind og se den imorgen...glæder mig vildt :T

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

  • *****SPOILERS******


    VIRKELIGT en fed film. Helhedsfølelsen, da jeg gik fra filmen var bestemt til 6/6. PJ formår at give en super sympati for den store abekat. Og ja så synes jeg bestemt ikke den var for lang.


    Af kritik:


    Man kunne tydeligt se at det var filmet på greenscreen flere gange. Braciosaurerne var bestemt ikke overbevisende lavet, og det var virkeligt slemt da de væltede ned rundt alle sammen. Der var det meget tydeligt at se at de var klippet ind. Fatter ikke at de ikke har lavet det bedre, når de har bevist hvor vilde de var til det cgi chit med aben. For den er der sgu ikke en finger at sætte på. Damn det er overbevisende!


    Og hvor blev der forøvrigt af alle negerne? Blev de bange og gemte sig? Og var det ikke LIDT heldigt at de mega flagermus kom LIGE da Adrien Brody kom for at redde Naomi Watts?


    Og ja, der er flere ting. Men stadigt synes jeg sgu at filmen var et mesterværk!

  • Efter at jeg endelig fik en fridag og fik set King Kong kan jeg kun sige WOW!!... Peter Jackson har gjordt det igen.. jeg skal ærligt indrømme at jeg hade det lidt "Bob Bob" med ham efter jeg hørte han vilde lave king kong.. jeg tænkte at det var for tidligt for ham med endnu en storfilm.. og så var jeg sådan set sikker på at det vilde gå galt for geninspilninger går som reglt altid i vasken.. men hvad sker der? Peter jackson score en sikker home run.. han formår at tage en klassiker og en milepæl i filmhistiorien og fornye den og gøre den til sig egen uden at ødelægge det der gør Kong til Kong.. tvært imod mener jeg han forstærker historien mange steder ikke mindst kemien imellem Darrow og Kong..


    Mange har sagt at den første time er langtrukken og kedelig... tvært imod hade den mig helt fanget.. alt ligefra Art Deko intro til 1930s New York.. Jackson har kælet for detaljerne og det giver fandme pote..


    Eneste problem jeg hade med filmen var ikke med filmen som sådan.. det var med den 15 minutters pause Imperial hade besluttet at smide ind midt i filmen.. den slags pisser mig af.. Jeg går i biffen for at få en film oplevelse.. ikke for at få den afbrudt fordi en eller anden idiot i bestyrelsen har fået lavet en statestik over hvornår folk har brug for en tisse pause... det er 3 timer for fanden det er ikke 1 døgn.. hvor svært er det at tisse af inden man går ind og ser filmen? eller måske en ide ikke at slubre den "ultra mega" store 1-2 litters coca cola i sig allerede inden reklamerne er over? folk skal tage sig sammen...


    Fed7haS - giver King Kong 6/6

  • Tror faktisk også at det bliver en top 5 film.. Nu tror jeg så også at det er fordi den er produceret af Jackson, som lavede trilogien til ringenes herre..


    For det er jo ik alle der kan lave mesterværker ligesom ham.. :)


    Keep bringing em up .. ;)

  • Fik den også lige set i går aftes og jeg må da helt sikkert slutte mig til i andre det er sgu en fed film. Utrolig flot lavet og virkelig gennemført. Var enormt imponeret af den måde de havde fået lavet det gamle New York på i filmen virkelig flot og tro mod historien.


    Hvis vi skal kigge på det lidt negative tror jeg godt de kunne have sat klippe saksen ind et par steder og gjort filmen lidt kortere. Syntes at scenen med dino'er i kløften blev lidt for lang fint nok det er med men kort det en del ned.


    Alle de bugs og insekter nede i det hul... bliver sgu for overdrevet... tager for lang tid og er imo alt for meget fair nok man vil vise bugs men igen lidt overdrevet blev det vist.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Regner med at tage ind og se den har i eftermiddag og så må vi jo se om den lever op til mine forventninger -

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Ska ind og se den til juleafslutning på skolen(HTX) :hb:


    Glæder mig da til at se hva det er for noget :D

    Asus P5B Deluxe Wifi-AP
    Intel Core 2 Duo E6600 @ 3.0 Ghz [333*9]
    Mushkin 2x1 Gb DDR2 @ 667 mhz/ 4-4-4-10
    Asus x1900xt 512mb @ std. Clock
    Wester Digital WD2500KS 250 Gb HDD
    Silverstone st60F 600 Watt
    ViewSonic vx922
    Lian Li Pc-7b SE
    Logitech Z-5500


    Scores:
    3dMark06: 6173; 3dMark05: 12200; SuperPi 1M: 16.906

  • Den var kanon :finger:


    Ding dong er total gennemført - det tog os 2 år at "lave" ham.


    Men skide godt skuespil - synes dog Jack black er en idiot i filmen :))



    Det er så godt hvor han anden gang siger at overskuddet går til deres familier :))



    God søndag :)

    Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder

    Rettet en gang, sidst af Isse ().

  • Fik den så set igår ...


    Den er lidt langtrukken må man da mene. Dette burde måske nok have været længden på Special Extended Edition (Som formodentlig skulle komme) ....


    Ellers kan man jo undrer sig over hvordan man kan stå på toppen af Empire State Building, hvor der kun er en let brise :)) (men den skal jo være tro mod originalen)


    King Kong, var som flere nævner, rigtig flot lavet. Det skal de i hvertfald have en kæmpe hånd for. :clap: :9xo


    Ellers var filmen sådan set rigtig god, måtte da næsten og knibe en tåre ved slutningen, som jeg måske ikke fandt så langtrukken som andre har påråbt.


    5/6 må jeg give denne film, da den som nævnt var lidt for lang, men flot lavet og godt skuespil. Jack Black er faktisk rigtig god i sin rolle.


  • Sjovt det med blæsten tænkte jeg faktisk også over da jeg sad i biograften at det var da godt nok en dejlig vindstille dag der midt vinter.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_


    Sjovt det med blæsten tænkte jeg faktisk også over da jeg sad i biograften at det var da godt nok en dejlig vindstille dag der midt vinter.


    Tænkte ikke selv over det dog, før min ven nævnte det bagefter ...


    Han fortalte, når de normalt skal op og fikse antennen, er de spændt fast med stålvejere og alt muligt udstyr for ikke at blæse væk ...

  • Lige netop den film, har jeg ingen planer om at se.


    Jeg er bange for, at handlingen er lige så gennemskuelig, som den var i War of worlds, som var en nøjagtig kopi af den ældgamle version.
    Den var jeg godt nok skuffet over. :rolleyes:

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    Lige netop den film, har jeg ingen planer om at se.


    Jeg er bange for, at handlingen er lige så gennemskuelig, som den var i War of worlds, som var en nøjagtig kopi af den ældgamle version.
    Den var jeg godt nok skuffet over. :rolleyes:


    Så bør du nok ikke se den, for den er meget tro mod den helt originale fra 30erne ..

  • for nice! PJ gør det igen! :dance: hehe

    I7-2600K @ 3,4 Ghz
    ASUS SABERTOOTH P67 B3
    OCZ Vertex 3 120GB + 5TB lager
    Corsair Vengeance 2 x 4 GB @ 1600mhz
    ASUS DVD Drev/Brænder
    ASUS 8800GTX
    CM HAF X
    ______________________________