ja det er bar lige et spg. jeg sys alle gør alle danske guilds er alliance har jeg ret eller ??
spiller alle dk alliance ??
-
-
Nej.. I mit guild på daggerspine <Warning> er der et par danskere... Og på Daggerspine er der jo også <Kapow> som er et rent dansk guild, Gille herindefre er fra Kapow..
-
okay sys bare alle er alliance
-
Langt de fleste er alliance ja.. Men ved der er en lille flok tumper der også spiller horde
-
Al'akir, horde siden...
Køter for livet: De har omkring 100+ Danske medlemmer
Train-Robbers: Vi har vel også 101+ Danske medlemmer
Og så er der også nogle andre små danske guilds på al'akir..Så nej, der er skam massere af Danskere der spiller Horde.
-
Originally posted by ZeroKill3r
Langt de fleste er alliance ja.. Men ved der er en lille flok tumper der også spiller horde
- Undead FTW!
-
nej da.. der er mange dk's og dk horde guilds på Burning Blade.. meen du har ret.. mange dk's spiller allíance
-
Originally posted by ZeroKill3r
Langt de fleste er alliance ja.. Men ved der er en lille flok tumper der også spiller hordepas nu lige på... for at komme med sådan en udtagelse skal du jo lige huske på at os "Hordes" også har føleser..
som vi siger på Deathwing alliance optagelses-krav er "Max. 12år og en max en IQ på 45" ellers er det direkte på horde siden. -
-
Originally posted by Zjapper
Al'akir, horde siden...Køter for livet: De har omkring 100+ Danske medlemmer
Train-Robbers: Vi har vel også 101+ Danske medlemmer
Og så er der også nogle andre små danske guilds på al'akir..Så nej, der er skam massere af Danskere der spiller Horde.
Køterne er nu lidt flere end os.. men vi er deres støtte pædagoer..
-
Nej da, der er mange danskere på Runetotem horde siden
-
Alliance Stormreaver
btw i roXor
-
Loke's List og Loke's Dicible på Stormreaver er rene dansk horde guilds. Vi er ca 150 danskere i de to guilds til sammen.
Du må endelig ikke tro at danskere kun spiller Aliance. Husk at vi har et relativt højt udannelses niveau her i landet, så det er kun folk fra de helt små øer, eller som kommer fra rigne kår som spiller Paladiner eller Gnomer
/Søren
-
Originally posted by sQren
Loke's List og Loke's Dicible på Stormreaver er rene dansk horde guilds. Vi er ca 150 danskere i de to guilds til sammen.Du må endelig ikke tro at danskere kun spiller Aliance. Husk at vi har et relativt højt udannelses niveau her i landet, så det er kun folk fra de helt små øer, eller som kommer fra rigne kår som spiller Paladiner eller Gnomer
/Søren
nemlig
Horde er sejest !!
-
Det er der sikkert, men det er da kun fordi de ikke ved bedre!
[Blocked Image: http://www.wisestyle.net/4thehorde2wt.jpg]
-
Originally posted by sQren
Loke's List og Loke's Dicible på Stormreaver er rene dansk horde guilds. Vi er ca 150 danskere i de to guilds til sammen.Du må endelig ikke tro at danskere kun spiller Aliance. Husk at vi har et relativt højt udannelses niveau her i landet, så det er kun folk fra de helt små øer, eller som kommer fra rigne kår som spiller Paladiner eller Gnomer
/Søren
Du skal ikke græde fordi paladiner ( det er jeg ) smadre din røv vær gang du duellere mod dem
EDIT: Spiller selv alliance, hvis i skulle være i tvivl.. Og ja, tror de flest spiller alliance.
-
Tjah, Paladin er designet som en start class det har Blizzard selv udtalt sig om på Blizzcon, en class som skulle være nem at gå til og nem at beherske, så der er garanteret mange "mindre" der spiller Paladin
Ang. alliance. Generelt er der mange der spiller alliance pga. de er "smukke" i forhold til de "grimme" horde. Håber det bliver lidt mere balanceret når Blood Elf kommer
Spiller selv Priest, på Horde siden.
-
Originally posted by Hayes
Tjah, Paladin er designet som en start class det har Blizzard selv udtalt sig om på Blizzcon, en class som skulle være nem at gå til og nem at beherske, så der er garanteret mange "mindre" der spiller PaladinAng. alliance. Generelt er der mange der spiller alliance pga. de er "smukke" i forhold til de "grimme" horde. Håber det bliver lidt mere balanceret når Blood Elf kommer
Spiller selv Priest, på Horde siden.
Det vidste jeg så ikke, det med paladin.. Men der er stadigvæk mange som ikke ved hvordan man spiller paladin..
-
haha horde er sq da ikke grimme..? det er gnomer sq da sådan nogle små taber og og menesker host host så dwarfs ... altså så er undead, trolle og tauran da meget pæner... ocr er grimt kan jeg give dig ret i.. hehe
og tak for alle svarene.
-
der er en ordenlig stak danskere på ally side Deathwing