Grafiker søges til Bander

  • Hey.... Ville høre om der er en der kan finde ud af at lave et Bander... jeg har billedet men kan bare ikke finde ud af at lave det så det er pænt, med mit Nick ind i det og måske lidt efekt ind i det...


    Mit nu værende banner: http://www.saibot.dk/banner1


    der kan man se der lidt efekt i, som jeg godt kunne tænke mig også...


    en af de 2 billeder som jeg kunne tænke mig kom ind i banneret:
    http://www.saibot.dk/banner2
    http://www.saibot.dk/banner3


    Håber der er nogle der "keder" sig så meget at de måske ville komme med nogle forslag eller lave et for mig :9xo :O


  • Jeg vil godt se noget copyright halløj før jeg vil lave noget som helst med de billeder i.


    Tro ikke selv du har lavet dem... tror nærmere du har nappet dem via google image søgning og ikke tjekket en skid om nogen ejer dem. Så at sige vil det være ulovligt at bruge dem hvis det er tilfældet.


    Ellers skal jeg se om jeg kan finde tid til at kigge på det i aften...

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Tro ikke selv du har lavet dem... tror nærmere du har nappet dem via google image søgning og ikke tjekket en skid om nogen ejer dem. Så at sige vil det være ulovligt at bruge dem hvis det er tilfældet


    det første billede har en copyright.
    så kun nr.2 må bruges lovligt, da der ikke er nogen copyright på selve billedet.


    prøver at lave noget i aften


    _WHAT_, hvis billederne er ulovlige vil han på et tidspunkt nok få en advarsel fra sin host

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

    Rettet en gang, sidst af Tigerplayer ().


  • Nu behøver der ikke at stå der er copyright for at du ikke må stjæle det. Hvis der ikek står det er til fri benyttelse er det ulovligt.


    Tror heller ikke du skal regne med hans host siger noget det kan de sgu ikke gå at holde øje med.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Hey... vidste ikke min tråd var blæevet flyttet, troede den var slettet, flot admin, man kan evt. sende en pm??...


    Men de billeder er ikke ulovlige, nogle jeg har fået en ven til at lave
    Og hvorfor tror du så ikke jeg har lavet dem, hvis det var?? :S


    Men what ever...


    S.STAACK... nice banner.. men bryder mig ikke om farven... ind til vider har jeg og min ven selv lavet det her, ikke noget vildt og der mangler noget effekct ind i det, som jeg bare ikke kan finde ud af: http://www.saibot.dk/Banner-nr1


    Hvad for et program bruger man endelig til at lave sådan nogle billeder og effekt i?? jeg ahr Adobe Photoshop.. men det kan jeg sq ikke finde ud af


  • Ja eller du ku' poste din tråd det rigtige sted ! :9xo Trådnavnet gi'r vist sig selv når der skal vælges placering. ;)


    De har da andet og lave end sende PM til alle de "fjolser" der fejlplacerer deres tråde. :rolleyes: Så ku' de jo ikke lave andet. :rolleyes:


    Til ? om hvilket program: Adobe Photoshop vil jeg varmt anbefale.
    Har selv lært det jeg kan, ved at prøve mig frem og søge efter: "tutorials til photoshop" på google.
    Go' jagt !


  • Evt fordi hvis du fattede at lave den type grafik ville du ikke efterlyse nogen til at lave banner og slet ikke spørge om hvilke programmer der bruges.


    Jeg vil holde mig fra denne opgave da jeg ikke vil bruge materiale af tvilsom oprindelse.


    Søg på google og find nogle tuts hent en trail af ps og prøv dig frem selv.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy


  • Sir yes sir


    Du får det jo til at lyde som om du er over os andre og jeg er Kriminal

  • Hehe vil ikke sige jeg er over andre laaangt fra andre herinde som nok er bedre i ps på mange punkter end mig. Men hvis du selv havde lavet de billeder ville du jo nok ikke spørge på den måde lidt logisk :)


    Det andet kommer nok af at jeg har oplevet at folk har nakket mine billeder uden tilladelse hvilket man godt kan blive lidt pissed nogen gange.


    Og ja hvis du ikke har lov til at bruge de billeder er det faktisk kriminelt og kan straffes med erstatning og bøde. Kommer selvfølgelig an på hvad ejeren gør ved det.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Hehe vil ikke sige jeg er over andre laaangt fra andre herinde som nok er bedre i ps på mange punkter end mig. Men hvis du selv havde lavet de billeder ville du jo nok ikke spørge på den måde lidt logisk :)


    Det andet kommer nok af at jeg har oplevet at folk har nakket mine billeder uden tilladelse hvilket man godt kan blive lidt pissed nogen gange.


    Og ja hvis du ikke har lov til at bruge de billeder er det faktisk kriminelt og kan straffes med erstatning og bøde. Kommer selvfølgelig an på hvad ejeren gør ved det.


    Billedet er ikke mit, nej.... Men jeg har fået det af en ven som hans ven har tegnet, så jeg har fået lov af ham... som du kan se med det "banner" jeg/vi ha prøvet at lave mangler der noget effekt ind i det, noget hvidt der snoger sig på en eller anden måde med effekter i... og det som S.STAACK havde lavet er også NIce!! men bryder mig ikke om farverne, det var ikke lige de farver jeg havde regnet med at lave på min hp :)

  • Så ville det nok være smart at smide hvilke farver du gerne vil have i det hvis det er....


    Evt et link til den side hvor banneret skal sættes ind.


    Nu har jeg heller ikke påstået du har nakket det bare sagt du lige skulle være sikker på det var cleared så vil så sandelig ikke sige du ikke har fået det af en mate...

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Så ville det nok være smart at smide hvilke farver du gerne vil have i det hvis det er....


    Evt et link til den side hvor banneret skal sættes ind.


    Nu har jeg heller ikke påstået du har nakket det bare sagt du lige skulle være sikker på det var cleared så vil så sandelig ikke sige du ikke har fået det af en mate...


    skulle jeg også ha gjordt... oppe i nr. 1 eller 3... http://www.saibot.dk og billede skulle være W: 800 og H:200....
    og et prewive som mig og min ven har prøvet at lave var her: http://www.saibot.dk/Banner-nr1
    Farverne kunne f.eks. være Sort hvid... eller ligene...


    Syntes ellers jeg havde fået det hele med i starten af tråden..

  • Quote

    Originally posted by S.STAACK
    Nå okey, jeg syndes heller ikke den orange er fed, men det passe ligesom ind....og du havede ikke skrevet hvad for nogle farver det skulle være...


    Men jeg kan da godt give det et forsøg til, lidt senere, med sorte og hvide farver... hvis det skulle være?


    Må du meget gerne...


    Altså det Orange frave på Hjemmesiden lige nu bliver skiftet ud til sort hvid regner mege med.. så alt tekst bliver hvid og bargrunge sort... btw.. tak for det ;)


  • Hvis du startede med placere tråden rigtigt, så var det jo ikke noget problem. Og ellers kan du jo tænke tilbage på hvad din tråd handlede om, og så kigge i et forum der ville passe godt til det.


    Jeg har andet at lave end at sende 10 PMs hver dag og forklare om hvorfor tråden er flyttet - det burde folk selv kunne regne ud.


  • Sir Yes Sir...sorry Sir