• Quote

    Originally posted by AbeTis


    Det kan så godt være det med gangene, da jeg ikke har prøvet Q4 rigtig endnu..
    Men synes stadig Doom er federe.. altså spillet :)


    Bliver også nød til at kommentere denne.


    Hvordan kan du sige at Doom spillet er federe end Quake 4 hvis du aldrig har prøvet Quake 4 ? :boxed:

  • De sidste ti % af meneskernes genmasse er blevet opdaget....

  • Mig og min bedste Homie måtte jo forhelvede ind og se den. Det var jo The Rock - alt hvad han laver skal ses.


    Nå men ja, synes sku den var meget fed. Kanon B-film!


    Bare belastende jeg altid skal kante mig ud af salan midt i det gode for at pisse...

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Bliver også nød til at kommentere denne.


    Hvordan kan du sige at Doom spillet er federe end Quake 4 hvis du aldrig har prøvet Quake 4 ? :boxed:


    Vil ikke sige jeg "rigtig" har prøvet det.
    Var hjemme ved Zerokill3r for nogle dage siden, og der prøvede jeg 15-20min af det..
    Synes sku Doom var lidt mere uhyggeligt :P

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by Houdinibabz
    Bare belastende jeg altid skal kante mig ud af salan midt i det gode for at pisse...


    Ja, det er fanmer irreterende X(

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Jeg har stenet den på min computer, og synes egentlig at den er ret fed. Som der blev sagt tidligere; "Kanon B-film".


    *SPOILER*



    Som gammel DOOM fan, kan man bare ikke andet end at sidde med et kæmpe smøret grin, og sige "...Big.....Fucking....Gun" i kor med The Rock i filmen. :hb:


    Jeg skal helt klart ind og se den i biffen med en buddy igen. Historien tager også en del uventede twists, og det er egentlig meget rart.


    Det er lidt ligesom når folk kaster sig frående på jorden i afsky over hvor dårlig de efterfølgende matrix film er. Stik dem Matrix2 i hånden uden at de har set 1'erebm og de synes den er herre sej...men giv dem 2'eren bagefter, og den sucks for vildt fordi den ikke opfinder den dybe tallerken igen.


    Såå...gør dig klart hvad du forventer af doom før du ser den, og filmen vil nok være derefter.

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    *host*


    Lige mine ord :crazyeyes:

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Hmm den var ikk det jeg havde regnet med.. langt fra...


    Havde forestillet mig en film uden en fed historie, som fulgte Doom3 - uden det med helvede, men istedet genmanipulation...


    Syns egentlig den var rigtigt fed helt op til FPS scenen.. Den var dog det ringeste jeg nogensinde har set! wo_Ot hvor var det dog som om folkene bag den scene aldrig havde spillet et FPS spil 8o Eller jo, de havde nok spillet Half-life, for han pillede konstant ved geværet som Gordon gør i HL hvis han ikk har skudt i et stykke tid...



    Hva sker der forresten for afslutningen? Den var rimeligt "hvordan ska vi afslutte det her?"...


    * * * * * * * * * * * * * * * * * SPOILER WARNING * * * * * * * * * * * * * * * * *


    Ved godt man ikk ska holde sig til historien i den her film, men når folk blir ramt af den virus, så dør de.. indtil de genopstår som mutationen.. Men Rock var helt i live da man ser ham med hulet i halsen...


    Og de andre mutationer, de blir til "hjernedøde" zombier.. Men nej, han var snedig og listede sig rundt...



    Det er fint nok at historien ikk er noget man ska ta sig af, hvis bare filmen lignede spillet bare en smule mere... Ud over UAC, mars, BFGen (:))) og nogle få navne.. Så har den intet med Doom3 at gøre :(