• Quote

    Originally posted by ZeroKill3r


    Quake 4? :boxed:


    Tager jeg meget fejl, eller var det ikke Doom du så?
    Burde du så ikke ha spillet Doom? :T


    Quote

    Quake 4, er bare en efterligning af Doom, bare bedre :) ... Så det kommer vel ud på et :crazyeyes:


    Det bliver aldrig Doom no matter what ;)

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

    Rettet en gang, sidst af AbeTis ().

  • så fik jeg også set den..


    og som de fleste skriver, så er det en gang hjernedød action, hvor man ikke skal tænke særlig meget...
    rigtig godt med det der fps til sidst.. :clap:

    Asus P5W DH DLX + E6600
    Gainward Golden Sample 7800 GTX 256 + LG Flatron L1980Q
    WD Raptor 74 GB + Seagate 250GB
    Corsair XMS2 2 x 1024 MB PC-6400
    Logitech G5 Laser + Logitech internet navigator SE
    Cooler Master CM Stacker - Black + 450W OCZ Modstream PSU
    Sennheiser HD 457 + Logitech Z-5500 Digital

  • har pt. kun set forskellige klip af filmen og læst historien til den, det lyder godt, men at de har ændret på historien er snart utilgiveligt.


    I spillet er der jo et eller andet med at de har åbnet en port til helvede, men i filemen er det et eller andet med at de har ændret generne på nogle mennesker.


    lidt lamt da mange film for tiden har et eller andet med genmodificering at gøre. Osse de der superhelte film (spiderman, the hulk etc.)


    Kunne ellers være nice hvis historien havde bygget 100% på spillene med at de havde åbnet en port til helvede osv.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200


  • Jo men Doom har man spillet så meget, og stemningen og gangene osv i quake 4 minder godt om filmen, så det blev det jeg kastede mig over

  • det er en fed film i det hele taget.. men tager vi så lige det LAMME 1.person.. min menning er at HOLD DET FRA FILM!!!!! og så at det er Computer lavet gør film endnu mere lam.. hele den periode med 1.person var så skod at jeg var ved at kaste mig selv ud af vinduet..


    for det første så hvis det endelig skal være 1.person så lad vær med at lave det Computer fix.. så kør det rigtigt.. omg jeg gider sku da ikke sidde og se en der spiller Doom i en Bio.. det var IMO for lamt.!!


    men hele filmen er sku fed, hvis de havde taget det 1.person ud så ville det være en kanon film..

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Jo men Doom har man spillet så meget, og stemningen og gangene osv i quake 4 minder godt om filmen, så det blev det jeg kastede mig over


    Det kan så godt være det med gangene, da jeg ikke har prøvet Q4 rigtig endnu..
    Men synes stadig Doom er federe.. altså spillet :)


    Quote

    Zerokill3r
    Syntes også den er rigtig fed - og den ligger klart op til en 2'er


    :boxed:


    Det gør den jo så slet ikke!


    **SPOILER**


    Hvordan skulle den ligge op til en 2'er, da den der portal blev sprængt i stykker? Og alle monstre ved nakket? :S

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by Firedog
    det er en fed film i det hele taget.. men tager vi så lige det LAMME 1.person.. min menning er at HOLD DET FRA FILM!!!!! og så at det er Computer lavet gør film endnu mere lam.. hele den periode med 1.person var så skod at jeg var ved at kaste mig selv ud af vinduet..


    for det første så hvis det endelig skal være 1.person så lad vær med at lave det Computer fix.. så kør det rigtigt.. omg jeg gider sku da ikke sidde og se en der spiller Doom i en Bio.. det var IMO for lamt.!!


    men hele filmen er sku fed, hvis de havde taget det 1.person ud så ville det være en kanon film..


    Præcis, det var jeg også ved at så spat over .. Tænkte simpelthen, ej nu stopper legen 8o


    Bortset fra det så jeg gerne endnu mere vold, splat og flere monstre i den film .. Det var måske lidt det samme og det samme igen og igen, må jeg dog erkende (ligesom almelderne udtalte det) ...


    Men det var (så at sige) rart nok at se "The Rock" som badguy .. Husker ikke lige en film hvor jeg ellers har oplevet det ..


  • Scorpion King? :$

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • '
    tak for info :roller: husk lige spoilers en anden gang ik ;)


  • heheh :)


    Men dør han ikke også i Scorpion King? :crazyeyes:

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by AbeTis
    Men dør han ikke også i Scorpion King? :crazyeyes:


    Nope, han bliver konge eller noget ...



    Og hvad har det med doom at gøre ?

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    [QUOTE]Nope, han bliver konge eller noget ...


    baaah..


    Kom i tanke om Mumien 2 :P

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Åhh ja, den havde jeg glemt ... Det var alligevel ret skod det til sidst i den 8o


    Nemlig :P

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-