Et enkelt studie portræt

• Det er fuldt ud bevist at huden er meget bleg og hvid bare lige så der ikke kommer kommentarer eller spørgsmål til om det er en fejl :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Det vil jeg så ikke sige det gør jeg skal måske runde det lidt af så den bliver rund det er highlight og må imo meget gerne være der :)

Men er jo nok en smags sag :)

Originally posted by Happy^
    Ked af at sige det, men genskinnet i hendes øjne af lyskassen (eller hvad den nu hedder) ødelægger billedet :/

Hvis det ikke havde været der, så havde det været rigtig godt!

enig. Også det aller første jeg lagde mærke til

EDIT: Men hold kæft hun har nogle vilde øjne mand. Altså det ligner jo lyn, der bare skyder rundt i det blå der. Har aldrig set noget lignende.

• Det skyldes bla. at lyset er sat rigtigt til at give lys i øjne bla også derfor skæret i øjne ikke kan undgåes.

Kan dog laves endnu bedre øjnlys end det der men kan være der kommer en prøve på det engang inden så længe.

Skal lige have fundet en med gode øjne til at forsøge lidt med :)

Originally posted by LecTer

enig. Også det aller første jeg lagde mærke til

EDIT: Men hold kæft hun har nogle vilde øjne mand. Altså det ligner jo lyn, der bare skyder rundt i det blå der. Har aldrig set noget lignende.

EDIT: Men hold kæft hun har nogle vilde øjne mand. Altså det ligner jo lyn, der bare skyder rundt i det blå der. Har aldrig set noget lignende

Du trænger til at komme væk fra computeren i så fald ;)

--- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

Originally posted by Wraper
    Man ska starte te sted - ret den kasse fejl på næste billede, så ser det godt ud :)

Ved ikke lige om jeg vil rette den der må imo gerne være genskin i øjne den skal måske være mere rund den her er nok lidt for firkantet

Originally posted by _WHAT_

Ved ikke lige om jeg vil rette den der må imo gerne være genskin i øjne den skal måske være mere rund den her er nok lidt for firkantet

IMO ska genskind være der, men ikk en firkant :P

Originally posted by Wraper

IMO ska genskind være der, men ikk en firkant :P

Også det jeg skriver :) men der hvor det billede er det taget var der kun firkantet softbox i vores eget studie har jeg en octo som er otte kantet som giver noget bedre lys :)

Men man må jo arbejde med hvad der er :)