Så har jeg været lidt i studiet og leget gik denne gang ud over en pige der hedder Anne rent headshot
c&c welcome
Så har jeg været lidt i studiet og leget gik denne gang ud over en pige der hedder Anne rent headshot
c&c welcome
Det er fuldt ud bevist at huden er meget bleg og hvid bare lige så der ikke kommer kommentarer eller spørgsmål til om det er en fejl
Kan godt lide de blå øjne
Ked af at sige det, men genskinnet i hendes øjne af lyskassen (eller hvad den nu hedder) ødelægger billedet
Hvis det ikke havde været der, så havde det været rigtig godt!
Det vil jeg så ikke sige det gør jeg skal måske runde det lidt af så den bliver rund det er highlight og må imo meget gerne være der
Men er jo nok en smags sag
Du er IMO, god til at tage pics
QuoteOriginally posted by Happy^
Ked af at sige det, men genskinnet i hendes øjne af lyskassen (eller hvad den nu hedder) ødelægger billedet
Hvis det ikke havde været der, så havde det været rigtig godt!
enig. Også det aller første jeg lagde mærke til
EDIT: Men hold kæft hun har nogle vilde øjne mand. Altså det ligner jo lyn, der bare skyder rundt i det blå der. Har aldrig set noget lignende.
Det skyldes bla. at lyset er sat rigtigt til at give lys i øjne bla også derfor skæret i øjne ikke kan undgåes.
Kan dog laves endnu bedre øjnlys end det der men kan være der kommer en prøve på det engang inden så længe.
Skal lige have fundet en med gode øjne til at forsøge lidt med
Man ska starte te sted - ret den kasse fejl på næste billede, så ser det godt ud
QuoteOriginally posted by LecTer
enig. Også det aller første jeg lagde mærke til
EDIT: Men hold kæft hun har nogle vilde øjne mand. Altså det ligner jo lyn, der bare skyder rundt i det blå der. Har aldrig set noget lignende.
EDIT: Men hold kæft hun har nogle vilde øjne mand. Altså det ligner jo lyn, der bare skyder rundt i det blå der. Har aldrig set noget lignende
Du trænger til at komme væk fra computeren i så fald
QuoteOriginally posted by Wraper
Man ska starte te sted - ret den kasse fejl på næste billede, så ser det godt ud
Ved ikke lige om jeg vil rette den der må imo gerne være genskin i øjne den skal måske være mere rund den her er nok lidt for firkantet
QuoteOriginally posted by _WHAT_
Ved ikke lige om jeg vil rette den der må imo gerne være genskin i øjne den skal måske være mere rund den her er nok lidt for firkantet
IMO ska genskind være der, men ikk en firkant
QuoteOriginally posted by Wraper
IMO ska genskind være der, men ikk en firkant
Også det jeg skriver men der hvor det billede er det taget var der kun firkantet softbox i vores eget studie har jeg en octo som er otte kantet som giver noget bedre lys
Men man må jo arbejde med hvad der er