Jeg har været ved at lege lidt med PS. Men det er sku ikke min stærke side. Så jeg ville gerne lige høre hvad i synes om min sig. Og forslag til forbedringer er meget velkommen.

Hvad synes I om denne sig?
- recruit
- Lukket
-
-
Kan ikke lide skrift typen
-
Originally posted by recruit
Jeg har været ved at lege lidt med PS. Men det er sku ikke min stærke side. Så jeg ville gerne lige høre hvad i synes om min sig. Og forslag til forbedringer er meget velkommen.Fonten og fontfarven er ikke lige min smag
-
Okay så ved jeg jo hvad jeg skal arbejde på
-
Det ligner crap.. Helt seriøst..
-
Ved godt det grafik - men burde den ikke ligge i den dertil indrettede Signatur Sticky i OT ?
Mit syn på signaturen - tja - okay. Ikke lige min stil - alt for spraglet. Gyselig farve til fonten. -
Originally posted by Astrocity
Det ligner crap.. Helt seriøst..Sad, but true
-
yup
-
Originally posted by eXodus
yup
Din sig. er vidst lidt stor. -
Originally posted by Astrocity
Det ligner crap.. Helt seriøst..Enig ...
QuoteOriginally posted by HuleFanden
Din sig. er vidst lidt stor.504 x 39 pixels ... hm ... næ ... den overholder da reglerne ...
-
Originally posted by GrillRotten
Enig ...
504 x 39 pixels ... hm ... næ ... den overholder da reglerne ...
Okay så der er ingen regler for hvor meget luft under den? -
Originally posted by HuleFanden
Okay så der er ingen regler for hvor meget luft under den?Den spildplads der er under hans signatur skyldes hans avatar.
-
Originally posted by engel
Den spildplads der er under hans signatur skyldes hans avatar.
Okay. Som er lovlig? -
Originally posted by HuleFanden
Okay. Som er lovlig?Ja, ellers havde den ikke kunnet være der.
Og så holder vi her, det er offtopic nok.
-
Ime Untouchable.........
Edit: anyways nu skulle den se ok ud.
-
fontens farve er lækker for øjnene at kigge på..
-
Man kan godt se du r begynder.....! Desværre...
Kan godt genkende det selv.. Du har brugt de nemme tools og bare sat det på.... Jeg har arbejdet et stykke tid i PS og det kan man godt se efterhånden! -
Originally posted by recruit
Jeg har været ved at lege lidt med PS. Men det er sku ikke min stærke side. Så jeg ville gerne lige høre hvad i synes om min sig. Og forslag til forbedringer er meget velkommen.Altså.. min ærlige mening er at det ser ufattelig dårligt ud
-
Ikke et decideret stilet PS værk, men en let læselig, farverig og pyntende signatur, som egenlig er god, for folk der bare vil kunne se HW specs. nogle af de rigtigt flotte signaturer, kan have utydelig skrift og farvenuancer (stavehat) der gør dem meget pæne og flotte, men også besværlige i nogen situationer.
så altså helt iorden signatur, men ikke et kunstværk -
Syns den font og farver meget meget upraktisk for ens øjne....det gør sku ondt når man kigger på den om morgenen + man har tømmermænd
Hvis du brugte den samme font men lavede det med noget blå/lilla....så ville det ikk være så galt...
Anyways, er du bedre end mig til PS, så det siger vel lidt om mine skills