Pakken er væk!!!!

• Sikkert en som havede den hjemme og hører hvad det var for noget og måske kopierer den over på han's eller hende's computer.. og så afleverer den tilbage igen i systemet..

Gid de kunde finde flere af dem i postvæsnet og fyrer dem..

Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

• post.dk er simpelhen upålidelige jeg skulle have modtaget to pakker igår
    fredag de stod til aften omdeling men posten kom aldrig.

det er ikke første gang at pakker her hos mig står til at komme men ikke kommer.

er bare så træt af post.dk

• tja ...

Post Danmark, DSB og TDC har vel noget tilfældes ...

Jo større firma ... jo større opmærksomhed når noget går galt.

Ikke fordi jeg er fan af POST DK ... Tværdigmod ... men ser man en statistik over deres leverancer, så er det jo nok over 99% som går uden de problemer der kommer frem i denne tråd ... Men f.eks 0,01% af Post Danmarks forsendelser er jo også et par stykker vel .. :))

Kan også selv hive nogle store problemer frem som jeg har haft med Post Danmak, men ser man på det sammenlignet med alle de forsendelser jeg har lavet i mit liv med Post Danmark, så er promille-tallet for problemer jo nok imponerende lavt i forhold til forventningerne.

... Alt er relativt ...

Originally posted by DEVIL_DK
    post.dk er simpelhen upålidelige jeg skulle have modtaget to pakker igår

det er ikke første gang at pakker her hos mig står til at komme men ikke kommer.

Hos mig er det mere reglen end undtagelsen, at jeg selv skal ned på posthuset og hente pakken. Selvom den jo skal afleveres på adressen. Inde på track & trace kan man se at de ikke engang har forsøgt at aflevere den, men bare har smidt den direkte på posthuset. X(

• Det er IKKE dit problem at PostDK har smidt pakken væk , da de er "lejet" af PRC Data til at levere er det deres problem.
    Du kan gå ned i din bank og stoppe betalingen , da PRC Data ikke har levet op til deres forpligtigelser, true dem med det , skulle hjælpe.
    Ang dækning er jeg sikker på at beløbet er 5000 kr for private, når du sender den som pakke.
    Og rakke PostDK sådan ned forstår jeg ikke , jeg har sådan set aldrig haft problemer med deres forsendelser, at de kan være ødelagte osv , er jo derfor de skal være pakket ordentligt ind, de kan jo ikke nusse om hver enkelt pakke.
    Og nej jeg er ikke ansat hos dem , he he.

The_Unforgiven

Originally posted by DEVIL_DK
    post.dk er simpelhen upålidelige jeg skulle have modtaget to pakker igår

Jeg ville klage hvis jeg var dig.
    Jeg har været ude for det 2 gange , så var jeg sur og ringede til pakkecenterets chef og sagde at jeg ikke ville tolerere det da jeg betalte for at få lortet ud og dermed basta.
    Siden er det ikke sket , hos mig.

The_Unforgiven

• den med at de bare anmelder den direkte har jeg aldrig set ideen i...det tager meget længere tid for posten at skrive anmeldelsen????.....

arbejder selv for det og jeg ved også godt hvor det normlat går galt...ligesom ledelsen ved det, og er i gang med at prøve at finde en løsning der kan rense ud i de dårlige elementer på sorteringscentralerne....det er faktisk det eneste sted tyveri kan ske uopdaget.......

at en pakke "pludselig" dukker op efter en uge, kan skyldes mange ting...den kan være faldet i en forkert kontainer...så skal den først opdages og tilbage og derefter ud igen fx....den kan også være gået i stykker, være stillet til side og så har vedkommende glemt den....der er mange muligheder og folk fejler også i postdanmark.....

det er ikke mange pakker eller lign. der ikke kommer ud i løbet af den lovede tid....hvilket er grunden til postdanmark bl.a. fik kvalitetsprisen i 2004.....men der ER mange forsendelser, og derfor lyder det af meget når man hører at 70.000 pakker sidste år ikke overholdt servicemålene......problemet er bare at det er nemt at give postdanmark skylden hvis fx afsenderen ikke lige havde varen på lager som lovet........og modtagerne kan skam også fuske...og en del gør det også.....så det er ikke kun postdanmark man skal bebrejde.....tvivler på man finder bedre til prisen i hele europa.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• 70.000 Pakker er kraftedme også en ALT for stor fejlmargin og have..... Det kan godt være at nogle folk snyder osv osv.. og ja alle kan fejle også i post dk.. hvilket er tilgiveligt.. men fanme .. det er ALTID der er bøvl med den snot post.. A L T I D... og selvom du har betalt for en dag til dag levering.. så fanme kan der gå LANG tid før man ser sin pakke.. man kan stikke det skråt op i røven om man har sendt som forsikret eller ej.. for post dk fralægger sig ETHVERT ansvar så snart man kontakter dem.. INGEN ved hvem man egentlig lige skal snakke med.. ingen ved noget overhovedet.. Ingen kan finde ud a noget.. og ingen gider så meget som og prøve på at hjælpe en...

DET KALDER JEG DÅRLIG SERVICE...

kvalitetsprisen i 2004: Er INTET og prale med.. for det er IKKE den enkelte forbruger der har lagt stemme til prisen.. så efter min mening kan de stikke den langt op hvor solen ik skinner...

Det kan godt være post dk har mange pakker osv.. men derfor giver det dem ikke ret til at behandler kunder som de gør og fanme om de ikke også slipper afsted med det... ville du betale for en rådden bøf på en resturent.. eller købe en trøje med kun 1 ærme.. nej vel.. du ville flippe og kræve pengene tilbage.. Hvilket du i modsætning til post dk også nok ville få

Jeg stemmer klart for at ALLE skulle droppe post dk som pakke transport og få sat gang i lidt flere pakke centraler.. det ville nok hjælpe en del

• jamen det kan alle da bare gøre....de andre som fx DHL lejer jo postdanmark til at køre for sig da de ikke kan gøre det så godt og billigt selv......

70.000 er INTET i forhold til det samlede antal.....jeg snakker jævnligt med ham der ejer laptops.dk fx...han har mistet ca 2-5 pakker om året....og et par er gået i stykker og 1 måske kommet frem efter noget tid.....og ha har 70-100 pakker dagligt....det er en meget lille % del.......

mange "kunder" glemmer at det er afsenderen der er vores kunder og ikke modtageren.........og de er gennemsnitligt tilfredse...ellers havde de brugt andre allerede.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Så Vidt det er muligt så bruger jeg sku også andre.. og det ville jeg også gøre til alm post hvis det var muligt..

At andre ikke kan gøre det lige så billigt.. jaaa hva hjælper det når man kun ska ha bøvl med post dk...

når jeg sender en hel computer feks.. så ringer jeg til stafetten.. 2 timer senere står manden og banker på min dør og tager computeren med.. og han ringer ovenikøbet til modtager for at aftale en tid der passer for aflevering... prisen er typisk 40- 60 mere end jeg sku give hos post dk.. og jeg giver det gerne for at slippe for alt det bøvl man får hos dem.. og samtidig slippe for at være bange for de smadre tingene IGEN IGEN IGEN.. uden og vil erstatte noget som helst...

som du nok ser har jeg INTET tilovers for post DK... og jo selvom post dk har 6 millioner pakker om året.. så er 70000 bortkomne/Tilskadekomne/"mystisk forsvundet" pakker ALT ALT ALT For meget..