Hej..
Jeg sad lige og funderede lidt over tilværelsen,da det pludselig... Aj!
Hvad er forskellen på guest og så ghost? Jeg tænker på herinde på dette forum. Er det ikke det samme? Nogen som ikke er logget ind,men som bare kigger..
Hej..
Jeg sad lige og funderede lidt over tilværelsen,da det pludselig... Aj!
Hvad er forskellen på guest og så ghost? Jeg tænker på herinde på dette forum. Er det ikke det samme? Nogen som ikke er logget ind,men som bare kigger..
guest - en der ikke har en profil eller er ikke logget ind
ghost - to brugere fra samme ip (et gæt)
Guest = Gæst...
Ghost = Usynlig....
QuoteOriginally posted by GrillRotten
Ghost = Usynlig....
kan det sikker også være - men normalt er et ghost jo to personer fra samme ip
QuoteOriginally posted by dkwolf
kan det sikker også være - men normalt er et ghost jo to personer fra samme ip
Måske, men ikke i dette tilfælde...
Tjek PROFIL > EDIT OPTIONS > "Use Ghost-Mode?"
Ghost = Select this option if you don't want to be seen in the online users list.
Ahh.. Derfor.. Heh gad vide hvem det er der så'n sniger sig rundt i de mørke kroge
QuoteOriginally posted by marquis1
Ahh.. Derfor.. Heh gad vide hvem det er der så'n sniger sig rundt i de mørke kroge
Ja, det hjælper jo at kigge lidt rundt når der er kommet en opdatering til forumet.... Det kan jo være man får det man ønskede sig i julegave. *G*
QuoteJa, det hjælper jo at kigge lidt rundt når der er kommet en opdatering til forumet.... Det kan jo være man får det man ønskede sig i julegave. *G*
Øhh..? Kjøbenhavner humor!?
Øhh..? Kjøbenhavner humor!?
Jeps.... ... Plat, men underlig.....
Hmm.. Er jeg dum..?
Men jeg fatter altså ikke din vits..
Hmm.. Er jeg dum..?![]()
Men jeg fatter altså ikke din vits..
Mente nu bare at det kunne være at forumet fik rettet nogle af de fejl man godt kunne tænke sig i divser updates der var kommet.... Eller at der var kommet de funktioner som man syntes kunne være fedt at have...
Thats all...
Hmm.. Tror jeg glemte min hjerne da jeg stod op..
BTW. Er det dig som er ghost.. Synes nemlig ikke at jeg kan se dig på online tingen..!
Hmm.. Tror jeg glemte min hjerne da jeg stod op..
BTW. Er det dig som er ghost..Synes nemlig ikke at jeg kan se dig på online tingen..!
Jeps, syntes lige jeg skulle prøve hvad det var..... Kan godt li at pille ved nye ting, men det kan de fleste her inde vel.... *G*
QuoteJeps, syntes lige jeg skulle prøve hvad det var..... Kan godt li at pille ved nye ting, men det kan de fleste her inde vel.... *G*
Sure thing
Jeg har da hvertfald ikke noget imod at der skulle komme en eller anden tøs forbi som var "pilleklar"
Sure thing
![]()
Jeg har da hvertfald ikke noget imod at der skulle komme en eller anden tøs forbi som var "pilleklar"
Nu tænkte jeg dog på HW, men kvinder er jo også en nice ting.
Heh.. Man skal jo passe på med at tænke for meget på HW.. Derfor det lige faldt mig for hovedet at skrive kvinder.. Synes nu heller ikke at HW giver så meget tilbage,udover glæden ved at have et monster stående under ens bord..
Heh.. Man skal jo passe på med at tænke for meget på HW.. Derfor det lige faldt mig for hovedet at skrive kvinder.. Synes nu heller ikke at HW giver så meget tilbage,udover glæden ved at have et monster stående under ens bord..
.... Er det ikke det samme med kvinder da ?....
De skal jo også bare blive under bordet og spinne som en kat.... *LOL* :]
Ej, nu tror jeg lige jeg henter en kop kaffe... *G*
Quote.... Er det ikke det samme med kvinder da ?....
De skal jo også bare blive under bordet og spinne som en kat.... *LOL*
Ej, nu tror jeg lige jeg henter en kop kaffe... *G*
Lol du er skarp idag! Har du nu drukket af vandkølningen igen!?
Ja,tror oxo du gør klogt i at hente en kop,selvom nu kaffe er klamt,men vi er trods nogle "mindreårige" herinde..