Ny Tronarving

  • Ku det ikk være spøjst hvis Frede og Mary beslutter sig for at fortsætte hvert for sig og hun tager ungen med down-under? :))


    Quote

    Originally posted by Meinder
    Ej hvor i snakker om at der kommer noget i tv om dem :razz:. Så skift kanal og se noget andet.. :T ;)


    De viser jo allesammen det samme :ph34r: Man har kun en chance for at undgå det hvis man har parabol :boxed:

  • Quote

    Originally posted by Meinder
    Ej hvor i snakker om at der kommer noget i tv om dem :razz:. Så skift kanal og se noget andet.. :T ;)


    .. Hm ... Så er der bare fodbold sikkert ... Gaab ... pest eller kolera ...


    Godt DVD´en er opfundet ... :hb:


    btw ... Får Mary cuttet sit efternavn så hun passer til de andre Rex´er ?

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Med den største pakke her hvor jeg bor får vi ikk særligt meget.. Det er ikk ligesom i USA ved du nok ;) :))


    Mine ca. 35 kanaler er nu nok til mig, og ellers kan jeg da lave andet end se fjernsyn .. 300 amerikanske kanaler er nu heller ikke voldsomt inspirerende .. :))


    Synes egentlig bare det er synd, at der konstant skal være sådan en mediedækning .. Selvom det er kongefamilien, ville de nok også sætte pris på lidt fred og ro engang imellem ..


    Godt man kun er semi-kendt .. :))

  • min smag så er det simpelt hen for meget de reklamer så meget med det i tv. ..

    hvad pokker kan konge familien bruges til ud over at nasse penge??

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Quote

    Originally posted by affe
    min smag så er det simpelt hen for meget de reklamer så meget med det i tv. ..

    hvad pokker kan konge familien bruges til ud over at nasse penge??


    TV stationerne mener nok selv de informerer i stedet for at reklamere .. Knægten skal jo ikke sælges til højstbydende ..


    Tja .. Tro det eller lad være, der er faktisk en vis reklameværdi i kongefamilien .. De bruger en del tid på at promovere Danmark, og vi er faktisk kendt i udlandet for vores monarki .. Så noget godt må de jo gøre .. ;)


    De skal jo så btw. også selv vedligeholde deres slotte m.v. så på den måde består en del af DK's kulturarv ..

  • Quote

    Originally posted by affe
    min smag så er det simpelt hen for meget de reklamer så meget med det i tv. ..

    hvad pokker kan konge familien bruges til ud over at nasse penge??


    Som Burger allerede pointerer, så er DK en af de få lande der stadig har et monarki - og vi er kendt for det..


    Ka godt være nogen af dem nasser - Eller sådan ser det ud (Kommer vi lige tilbage til ;)) - men de fungerer som et flot billed ud af til istedet for en præsident, som alle andre også har.. Desuden er en præsident lige så dyr som en kongefamilie, vist nok dyrere, ka jeg ikk lige huske/gennemskue


    Mht at f.eks. prinserne nasser, så er de faktisk 100% fornuftige med deres pengeforbrug og nok noget mere fornuftige end så mange andre danskere.. Problemet ligger bare i at der er en form for All-eyes-on-you på de kendte og pressen ved hvordan de ska dreje den, så det ser så galt ud som muligt... Derfor man lige ska passe på hva man konkluderer ud fra en Se&Hør forside.... ;)

  • Tillykke til dem med det.


    Men christ, snart skal jeg hjem fra Lan, til 3 plapre høns der bare skal se det i tv konstant osv (Mor, søster og mormor) så er det sidste af weekenden sku ødelagt :))

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • lav et lan hos nogle venner og fortsæt der.

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

  • Der farer et ganske udmærket navneforslag rundt via sms i øjelikket.


    Folk er af den mening, at purkens navn skal være kongeligt og med et australsk præg efter moderen, så King Guru er perfekt... :))

  • Hm, så lige på forsiden af et blad nede i Fakta ...


    " Mary, verdens bedste mor" ... " på arbejde igen om 3 uger " ...


    ... Bliver man verdens bedste mor af det ? ... Hm ... Lige tværdigmod vil jeg da sige. Med sådan en start, så er kostskolen vel ikke langt væk ... :)) ... Eller er Frede blevet kvinden i dit forhold ? ... :))

  • Synes personligt det er forkasteligt at enkelte folk herinde skriver som de gør - f.eks at de bare nasser osv. Har de selvsamme personer overhoved sat sig ind i hvad godt de gør for landet ? eller har de personer bare skimtet for mange forsider på ekstrabladet hvor der står alt det vi betaler til kongehuset ?
    En ting er hvad aviser og nyheder blæser det op til, men det er vel for fa**** ikke kongehusets skyld ?