Ny Tronarving

  • Quote

    Originally posted by Bubbi



    <----<<< 4600 gram ved fødslen.. :T


    Det forklarer den store halvtykke bubibjørn i din avatar? :D

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Hvis du ikke ved hvad kongehusets medlemmer laver, så burde du nok overveje at finde ud af det .. Men der er ingen grund til samtidig at udvise totalt mangel på respekt ..


    Den sidste kommentar var ment for sjov.. hvis du læser lidt længere oppe skriver jeg også at de ikk nasser eller noget..


    Ku bare godt tænke mig at vide hva hendes dagligdags arbejde går med, siden hun ikk ka ha længere barsel end 3 uger....

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Den sidste kommentar var ment for sjov.. hvis du læser lidt længere oppe skriver jeg også at de ikk nasser eller noget..


    Ku bare godt tænke mig at vide hva hendes dagligdags arbejde går med, siden hun ikk ka ha længere barsel end 3 uger....


    Tja .. Hvis du mener de ikke nasser eller noget, så må du jo også vide hvad kongehusets medlemmer laver ..


    Ellers kan du vel ikke rigtig udtale dig om de nasser eller ej ..



    Men H.K.H. Kronprinsessen er protektor for følgende foreninger og fonde:


    Forskning og Videnskab:
    Forskningens Døgn
    Ungdommens Naturvidenskabelige Forening


    Humanitær hjælp:
    Dansk Flygtningehjælp


    Kultur:
    Danske Kunsthåndværkere
    Det Danske Kulturinstitut
    Det Kongelige Danske Musikkonservatoriums Børnekor


    Mode:
    Copenhagen International Fashion Fair
    Designers Nest


    Social- og Sundhedsområdet:
    Børnehjælpsdagen
    Hjerneskadeforeningen
    Hjerteforeningen
    Julemærkefonden
    Landsforeningen SIND
    Nyreforeningen
    PsykiatriFonden
    Sjældne Diagnoser
    The Alannah & Madeline Foundation
    World Health Organization, Regional Office for Europe


    Sport:
    Dansk Golf Union

  • Jeg ved så småt hva kongehuset laver.. men jeg ka ikk forestille mig hva hun sku lave der er så vigtigt at hun ska stoppe barslen efter 3 uger.. Men det kommer jo også fra et ugeblad, så ved ikk hvor meget man ka tro på det...


    Ved ikk om hun er blevet protektor for flere foreninger, men hørte da i tv-avisen for nok et halvt år siden at hun nu var blevet protektor for første gang - for en forening af en art med noget golf.. Så så mange foreninger ska hun vel heller ikk ud og klippe snore over for og bistå...


    (Det med snorene ska ikk forstås som at jeg tror det er det eneste en protektor gør...;))


    Edit: Nå det var så for julemærkefonden :)
    http://gossip.tv2.dk/article.php/1808585.html


    Edit 2: Jeg trækker mine ord i mig igen.. Jeg søgte lige lidt på google og fandt adskillige foreninger og klubber Mary er protektor for...
    Det må ikk være sjovt at være i deres sted lige nu - Bortset fra en lille ny dreng - ska de fare rundt og overalt de går har de et kamera i ryggen...

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Det må ikk være sjovt at være i deres sted lige nu - Bortset fra en lille ny dreng - ska de fare rundt og overalt de går har de et kamera i ryggen...


    Præcis - selvom de selvfølgelig sikkert også vil vise den lille nye frem , tror jeg også det må være rart med lidt privatliv ;)

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Hvis du ikke ved hvad kongehusets medlemmer laver, så burde du nok overveje at finde ud af det .. Men der er ingen grund til samtidig at udvise totalt mangel på respekt ..


    Nej nej, men de laver næppe ligeså meget som mange andre danskere gør på arbejde ...


    Totalt overdrivelse, det at klippe en rød snor over i tide og utide kan man vel klare :razz: