Er der sket noget spas i aften, eller er det mig der er blevet tosset?

Opdatering?
-
-
Nej der er sket et opdatering.
Forumet bliver tilrettet yderligere i løbet af weekenden.
Opdateringen er sket for at prøve at undgå de mange problemer der har været på det seneste.
-
Ja, det er sgu blevet flot.
-
Skal jo til at lave en ny farve på min signatur
Det er satme nogle små skrifter. Ikke fordi det generer mig, jeg synes at det er rart, men der skal nok være nogen der brokker sig.
-
det kører umiddelbart en del bedre end før - skift imellem threads tog flere sek før nu er det bare med det samme
det er tydeligt der skal fin pudses lidt, men vi overlever nok
-
Originally posted by dkwolf
det kører umiddelbart en del bedre end før - skift imellem threads tog flere sek før nu er det bare med det sammedet er tydeligt der skal fin pudses lidt, men vi overlever nok
Nu er der heller ikke så mange på, som der plejer. Det er jo trods alt fredag aften, og folk har fået efterårsferie = druk.
-
Originally posted by Zlinky
Nu er der heller ikke så mange på, som der plejer. Det er jo trods alt fredag aften, og folk har fået efterårsferie = druk.
Yes baby... venter bare på bussen kører her om 10 min
Så er jeg den der er ude og være stiv...
-
Originally posted by købkøb
Yes baby... venter bare på bussen kører her om 10 min
Så er jeg den der er ude og være stiv...
Heldige asen
-
Originally posted by Martin
Heldige asen
Hehe... Det er da bare om at tage sig i nakken og sige nu skal du drikke
Men vi ses folkens
Det er nu man skal afsted for at nå det
-
Nogle af tingene er blevet meget bedre, men oss nogle der er blevet forringet - fx quote, for lille skrift nogle steder, for stor skrift i registrerings dato, og har lidt "spacy look" over sig
Men farverne, indskrivning af posts osv er helt klart blevet forbedret.
*edit* kan ikke finde min inbox
-
Originally posted by BukkeMand
Nogle af tingene er blevet meget bedre, men oss nogle der er blevet forringet - fx quote, for lille skrift nogle steder, for stor skrift i registrerings dato, og har lidt "spacy look" over sigMen farverne, indskrivning af posts osv er helt klart blevet forbedret.
Jeg skrev at forumet vil opdateret over weekenden?
-
Skal nok blive rigtig lækkert
-
Originally posted by dkwolf
det kører umiddelbart en del bedre end før - skift imellem threads tog flere sek før nu er det bare med det sammedet er tydeligt der skal fin pudses lidt, men vi overlever nok
Synes også det kører hurtigere.
Der er også noget nær 30 versioner mellem den gale 2.0.3 og den nye 2.1.6
-
Tja - jeg synes det er en kikset farve, håber den kan ændres.
Desuden ser det heller ikke så pænt ud når der quotes imo. Men det er jo nok en smag sag.
Men er vel til at leve med, hvis vi slipper for alt det bøvl der har været på det sidste. -
Originally posted by Bentzin
Tja - jeg synes det er en kikset farve, håber den kan ændres.
Desuden ser det heller ikke så pænt ud når der quotes imo. Men det er jo nok en smag sag.
Men er vel til at leve med, hvis vi slipper for alt det bøvl der har været på det sidste.Skriver lige for 3. gang at forumet bliver opdateret i løbet af weekenden.
Dette her er standard designet.
-
Jeg synes at det ser yderst lovende ud.
Er spændt på om vi får noget andet end de triste grå farver.
Så er der også udfordring i at lave en signatur der flader i designet... er forelsket i dem
-
Ihh, dræb den tisorange/gule farve...
- Fix noget blå - eller silver som winxp, den er liiidt nedern den farve
-
Synes det ser fedt ud!
Glæder mig virkelig til at se hvordan Tweak kommer til at se ud når det er færdigt! - Har nemlig længe syntes at det har trængt til en opdatering!
Men indtil videre ser det jo Godt ud Martin....
-
Jeg skrev at forumet vil opdateret over weekenden?
Jeg påpejer bare det som er pt godt og dårligt - så kan du jo tage til efterretning om at det er værd at ændre på eller ik. Medmindre du ikke vil ha brugernes mening om hvad der kunne være godt eller skidt ? -
Skriver lige for 3. gang at forumet bliver opdateret i løbet af weekenden.
Dette her er standard designet.
Yes i know - Martin.Var nok bare chokket over den miserable gul/orange farve - da jeg startede op.
Puha et chok for øjnene - men godt den er væk igen. Ikke lige noget for den [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/old.gif] her.
Den røg også lige tilbage til den jeg havde før, efter at jeg havde genstartet siden.
Den virker ihf. meget hurtigere nu synes jeg og det er jo fedt.