Opdatering?

• Nej der er sket et opdatering.

Forumet bliver tilrettet yderligere i løbet af weekenden.

Opdateringen er sket for at prøve at undgå de mange problemer der har været på det seneste.

• Skal jo til at lave en ny farve på min signatur :(

Det er satme nogle små skrifter. Ikke fordi det generer mig, jeg synes at det er rart, men der skal nok være nogen der brokker sig. :)

• det kører umiddelbart en del bedre end før - skift imellem threads tog flere sek før nu er det bare med det samme :)

det er tydeligt der skal fin pudses lidt, men vi overlever nok

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

Originally posted by dkwolf
    det kører umiddelbart en del bedre end før - skift imellem threads tog flere sek før nu er det bare med det samme :)

Nu er der heller ikke så mange på, som der plejer. Det er jo trods alt fredag aften, og folk har fået efterårsferie = druk. ;)

Originally posted by Zlinky

Nu er der heller ikke så mange på, som der plejer. Det er jo trods alt fredag aften, og folk har fået efterårsferie = druk. ;)

Yes baby... venter bare på bussen kører her om 10 min :))

Så er jeg den der er ude og være stiv...

Originally posted by Martin

Heldige asen :crazyeyes:

Hehe... Det er da bare om at tage sig i nakken og sige nu skal du drikke :))

Men vi ses folkens ;) Det er nu man skal afsted for at nå det :D

• Nogle af tingene er blevet meget bedre, men oss nogle der er blevet forringet - fx quote, for lille skrift nogle steder, for stor skrift i registrerings dato, og har lidt "spacy look" over sig :(

Men farverne, indskrivning af posts osv er helt klart blevet forbedret.

*edit* kan ikke finde min inbox 8o

Originally posted by BukkeMand
    Nogle af tingene er blevet meget bedre, men oss nogle der er blevet forringet - fx quote, for lille skrift nogle steder, for stor skrift i registrerings dato, og har lidt "spacy look" over sig :(

Men farverne, indskrivning af posts osv er helt klart blevet forbedret.

Jeg skrev at forumet vil opdateret over weekenden?

Originally posted by dkwolf
    det kører umiddelbart en del bedre end før - skift imellem threads tog flere sek før nu er det bare med det samme :)

Synes også det kører hurtigere.

Der er også noget nær 30 versioner mellem den gale 2.0.3 og den nye 2.1.6

• Tja - jeg synes det er en kikset farve, håber den kan ændres. :rolleyes:
    Desuden ser det heller ikke så pænt ud når der quotes imo. Men det er jo nok en smag sag. :rolleyes:
    Men er vel til at leve med, hvis vi slipper for alt det bøvl der har været på det sidste.

Originally posted by Bentzin
    Tja - jeg synes det er en kikset farve, håber den kan ændres. :rolleyes:
    Desuden ser det heller ikke så pænt ud når der quotes imo. Men det er jo nok en smag sag. :rolleyes:
    Men er vel til at leve med, hvis vi slipper for alt det bøvl der har været på det sidste.

Skriver lige for 3. gang at forumet bliver opdateret i løbet af weekenden. ;)

Dette her er standard designet.

• Jeg synes at det ser yderst lovende ud.

Er spændt på om vi får noget andet end de triste grå farver. :)

Så er der også udfordring i at lave en signatur der flader i designet... er forelsket i dem :D

• Ihh, dræb den tisorange/gule farve... :| - Fix noget blå - eller silver som winxp, den er liiidt nedern den farve :(

--- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

Jeg skrev at forumet vil opdateret over weekenden?

Jeg påpejer bare det som er pt godt og dårligt - så kan du jo tage til efterretning om at det er værd at ændre på eller ik. Medmindre du ikke vil ha brugernes mening om hvad der kunne være godt eller skidt ?

Skriver lige for 3. gang at forumet bliver opdateret i løbet af weekenden. ;)

Dette her er standard designet.

Yes i know - Martin. ;) Var nok bare chokket over den miserable gul/orange farve - da jeg startede op. :roller:
    Puha et chok for øjnene - men godt den er væk igen. Ikke lige noget for den [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/old.gif] her. :))
    Den røg også lige tilbage til den jeg havde før, efter at jeg havde genstartet siden. 8)
    Den virker ihf. meget hurtigere nu synes jeg og det er jo fedt. 8)