Køb og salg af account??

• Har ikk lige kunne finde regler på denne side, der beskriver om det er tilladt i dette forum.

Men problemet er dette.

Har 2 venner der gerne vil starte på samme server som mig(Bloodscalp)
    De gider ikk starte en my char op, da resten os er lvl 60 og godt igang med MC/BWL/ZG

Og så ville jeg høre om det var nogle der kender steder hvor de køber/sælger/trader accounts.

Fandt på Ebay, men de bliver hurtigt fjernet igen.

Og så tænkt jeg på on nogle kende nogle sider til køb og salg af accounts. (Ja ja, ved godt at Blizzard ikk er vilde med det)

• det er faktisk direkte forbudt.......derfor bliver de fx fjernet på e-bay.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• De er nok rigtig gode at have med i MC/BWL/ZG når de køber deres char, de kender jo så ikke en skid til hvad deres char kan eller ikke kan.

Det er jo ligesom ideen med at skulle lvl op, så man lærer at bruge sin char.

Kan huske en lvl 50 rogue der kom op til mig og spurgte hvor det var man købte poison henne.

Eller en lvl 60 der ikke kunne forstå hvorfor den paladin blev immune overfor alle hans angreb

• Hehe læste på wow-europe forummet om en der havde været i instance med en priest omkring lvl 50-55. Pludselig havde priesten /w ham og spurgt: Hvordan healer man?

Hmm mon han havde købt sin account? :D

Oprindeligt indlæg af DKTiger

Hehe læste på wow-europe forummet om en der havde været i instance med en priest omkring lvl 50-55. Pludselig havde priesten /w ham og spurgt: Hvordan healer man?

Hmm mon han havde købt sin account? :D

damn og jeg troede jeg var en begyndernoob :finger:

[align=center]
    I7 6700K @4800

4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi