• Quote

    Oprindeligt indlæg af Shooqer


    Det kunne jeg gøre, men vil ikke læse 12 A4 sider eller hvor mange der nu er


    Det tog mig mindre end 30 sekunder at se:


    5.15 Succesgebyr. Enhver sælger i Privatsælgerhandler eller QXL Handelspartnerhandler, hvor der opnås et vinderbud, skal betale QXL en provision, der udregnes i henhold til størrelsen af det vindende bud på den pågældende vare.


    Beregningsmetoden meddeles sælger på det tidspunkt, hvor varen opføres på en notering til handelen, eller gennem en kontrakt for QXL Handelspartnere. Ved at notere en handel erklærer sælger sig indforstået med en sådan provision samt betalingsbetingelserne derfor. Efter at det vindende bud er fundet , debiterer vi sælger for provisionsbeløbet, idet vi anvender sælgers betalingsmåde ud fra de oplysninger, som vi har om sælger. Vi forbeholder os ret til at opkræve den påløbne provision månedsvis. I denne provision vil der under ingen omstændigheder ske fradrag eller refusion til sælger, medmindre sælger på rimelig måde godtgør over for os både, (a) at salget af de varer, som den pågældende Privatsælgerhandel eller QXL Handelspartnerhandel omhandlede, ikke blev gennemført, og (b) at den omstændighed, at salget ikke blev afsluttet, ikke var en følge af manglende omhu eller brud på forpligtelser fra sælgers side


    Det er lige det med at gide selv finde info .. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shooqer
    Jeg er ved at oprette en bruger


    Jeg kom til at tænke på om det er Gratis at være registeret bruger hos dem?


    Nej, det koster 200 kr om måneden som skal overføres til min konto. Så skal jeg nok give dig adgang.


    Deal ? ... Så sender jeg dig lige kontonummeret :hb:


    .... Er IQ-standarden faldet her på det sidste eller har folk fået gigt i fingrene ? ...


    btw ... Tror jeg vil lave en tråd angående om det koster penge at være bruger på Tweak ... Eller om hvor jeg kan finde Google ... Ikke fordi jeg ikke kan finde de oplysninger i løbet af kortere tid end det vil tage mig at lave tråden, men bare for at se om der er nogen der vil finde ud af det for mig ... :crazyeyes:


  • Hehe nu ikke for hård grill :D


  • *ROFL*

  • Manden spurgte bare et spørgsmål, og I svarer ved at skrive en hel roman. wow....


    Nå men ja det er GRATIS... og husk at du ikke kan sælge før du har modtaget din aktiveringskode via post... og så er der også noget med at der er noget gebyrhalløjsa når du sætter noget til salg...


    Mærkelig procedure... :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GiZzZa
    Manden spurgte bare et spørgsmål, og I svarer ved at skrive en hel roman. wow....


    Nå men ja det er GRATIS... og husk at du ikke kan sælge før du har modtaget din aktiveringskode via post... og så er der også noget med at der er noget gebyrhalløjsa når du sætter noget til salg...


    Mærkelig procedure... :rolleyes:


    Hvad mærkeligt er der i det? Hvis det lykkes dig at sælge noget, så tager de et gebyr, og sælger du ikke dine ting, så er det gratis - fuldstændig ligesom andre auktionssteder! ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Hvad mærkeligt er der i det? Hvis det lykkes dig at sælge noget, så tager de et gebyr, og sælger du ikke dine ting, så er det gratis - fuldstændig ligesom andre auktionssteder! ;)


    Jeps jeps...


    med mærkelig procedure mente jeg at alt det du skal igennem for at sælge noget på qxl... aktiveringskode via post osv... Det stod bare det forkerte sted. :))


  • Tjaaaa - eller måske er det lige det der - med at læse hvad folk spørger om. Du svarer i hvert fald på noget helt andet.


    Det er GRATIS at være registreret bruger. Det er også - udover varens pris gratis at købe der. (nogle sælgere kræver dog at du som køber betaler succes gebyret).


    Du svarer på om det koster noget at sælge på QXL. Kan godt ske han også vil vide det - men det er sgutte det han spørger om..


    NB: De har to slags gebyrer. Et succes gebyr - hvis du får solgt din vare - og et begyr hvis du sætter en mindste pris og varen IKKE sælges.

  • Nu har jeg simpelt hen fået nok... hvad sker der her på tweak? ja happy^ det er dig jeg taler til...


    I går bliv en af mine posts slettet og jeg fik en reprimande via PM, fordi jeg skrev til dig at du skulde "Spende Hjælmen" i en tråd hvor du tydeligt hade misforstået topic og talte helt i vildelse...


    Men her (intet personligt grillrotten) får GrillRotten fyret en smøre af hvor han tydeligt gør grin med en anden bruger og índirekte kalder ham dum, doven og uintiligent... og hvad sker der? Soltani laver en *ROFL* og du lader som ingen ting... det ser jeg tydeligt som et tegn på en dobbelt standard.. og tydelig forskælds behandling... hvad fanden bilder i jer ind?


    Fed7haS


    PS : Sorry grilltotten dette var ikke et skud efter dig jeg mener ikke personligt at der er noget somhelst galt med din post.. han var tydeligtvis doven og uintiligent... og jeg mener ikke at min post i går med "Spænd hjælmen" var forkert heller... men jeg mener at vores posts indeholdte det samme budskab skrevet på stort set det samme sprog.. og det er derfor jeg fare i flint her... Admins her på tweak er en flok tøser der ikke kan høre ordet "Onani" uden at slette en post :S ja det gjorde de faktisk... også i går.. eller rattere Happy^ Gjorde....


  • Sælgere kan/må ikke kræve at køber betaler succesgebyr


    Der skal også betales et oprettelses gebyr som udregnes efter startprisen, mener det er 2%.