The Twin Blades of Azzinoth

• ville bare høre om der var nogle der har fundet dette weap, da jeg aldrig har hørt om nogle der har fundet det: Sygo weap'et

¤ AMD Athlon64 3200+
    ¤ Asus A8N-SLI
    ¤ Asus GF 6800
    ¤ 1024 Kingston Dual Channel
    ¤ Zalman køler
    ¤ 1 * 80GB HD

¤ Wow Char: Mindzero & Mindlink
    ¤ Prime - Tah epix guild
    ¤ Ligthning's Blade

¤ kkkk farm mijnarels ^^ kthxbye

• jeg sys også den virker fuldkommer urealistisk. har også tjekket på thottbot.com men kunne ikke finde den der, så det er nok en fake. 8)

¤ AMD Athlon64 3200+
    ¤ Asus A8N-SLI
    ¤ Asus GF 6800
    ¤ Zalman køler
    ¤ 1 * 80GB HD

¤ Prime - Tah epix guild
    ¤ Ligthning's Blade

Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    Fake...

Men glæder mig sq til næste patch... Håber på en ordentlig røvfuld screens af Tier 4 sættene fra AhnQiraj.. Den nye 40 mands instance... Håber Grafikken til Warrior's sæt, er bedre en tier 3 (Wrath)... For den stinker!

Tier 3 eller 2 eller hvad I nu kalder dem... De bliver pudset op i næste patch - Det er heller ikke 100% sikkert der er tier 4 i AQ... men de billeder de har vist lugter lidt af det :)

• please smæk et link ind?

¤ AMD Athlon64 3200+
    ¤ Asus A8N-SLI
    ¤ Asus GF 6800
    ¤ Zalman køler
    ¤ 1 * 80GB HD

¤ Prime - Tah epix guild
    ¤ Ligthning's Blade

Fake...

Men glæder mig sq til næste patch... Håber på en ordentlig røvfuld screens af Tier 4 sættene fra AhnQiraj.. Den nye 40 mands instance... Håber Grafikken til Warrior's sæt, er bedre en tier 3 (Wrath)... For den stinker!

Taget i betragtning af at Arcanist, Nightslayer osv. er tier1, Netherwind, Bloodfang osv. tier2, så er det i Ahn'Qiraj vel tier3 og ikke 4?

Fake...

Wrath sættet som du selv nævner har stadig "place holder" gfx. dvs der er endnu ikke udviklet grafik til dette sæt, så det er derfor det ikke ser så smart ud. ;)

Hvorfor blizzard smider ting ud der endnu ikke er kommet grafik til forstår jeg så ikke.

Oprindeligt indlæg af ekkedude

Taget i betragtning af at Arcanist, Nightslayer osv. er tier1, Netherwind, Bloodfang osv. tier2, så er det i Ahn'Qiraj vel tier3 og ikke 4?

Nogen tæller raresettet med... derfor det er lidt forvirrende hvad der bliver ment nogle gange :)

Er I egentlig migrated eller hvordan står det til?

• Står og tænker på at "Emigrate" fra daggerspine med en lille Alt. .. :-) .. Skal bare lige have grindet lidt skillinger sammen som han kan få med på Rejsen ;D ..

Oprindeligt indlæg af Guzzle
    Står og tænker på at "Emigrate" fra daggerspine med en lille Alt. .. :-) .. Skal bare lige have grindet lidt skillinger sammen som han kan få med på Rejsen ;D ..

Du kan nok godt regne med migrations fra Daggerspine/Warsong -> Neptulon lukker i dag eller morgen

Oprindeligt indlæg af g00s3

Tier 3 eller 2 eller hvad I nu kalder dem... De bliver pudset op i næste patch - Det er heller ikke 100% sikkert der er tier 4 i AQ... men de billeder de har vist lugter lidt af det :)

Har ellers læst på Blizzards forums at der i Patchnotes ikke er inkluderet grafisk opdatering af Wrath settet.. Link til de billeder!! :T

-> Ekkedude, hvis man anser Valor set som Tier 1 (Pre MC) bliver Might tier 2, Wrath tier 3, og AhnQiraj settet Tier4..

/Eltarach