Wow Grafikkortet!

  • fylder år i næste uge og ønsker mig meget et grafikkort der får wow til at "glide" igennem. finder ud af lidt senere hvilket grafikkort jeg har pt.


    nogle bud på et gfxkort?

  • Tja går jo an på hvor mange penge du ville bruge.. Men ellers denne tråd skulle da nok have ligget i Hardware så tror jeg de ville have fået hurtigere respons..

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

    Rettet en gang, sidst af celfa ().

  • Lige i øjeblikket kører jeg med 6600GT, har pm'et Carstone for hans gfxkort men får intet svar. Jeg regner også med at jeg vil ringe op til Boomtown og spørger om hvilke de har sat i deres computere :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zazzi
    Lige i øjeblikket kører jeg med 6600GT, har pm'et Carstone for hans gfxkort men får intet svar. Jeg regner også med at jeg vil ringe op til Boomtown og spørger om hvilke de har sat i deres computere :)


    Boomtown fatter da intet.. Det er som en fona eller merlin ..


    Du mangler stadig at svare på to ting:


    Hvor meget vil du bruge?
    Hvad består dit system af?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Boomtown fatter da intet.. Det er som en fona eller merlin ..


    Merlins ansatte er så sjove... Har flere gange gået ind og spurgt til hvordan og hvorledes med en af deres lorte spande, som jo self er det bedste af det bedste ifølge dem... Stod også i kø derinde en gang, hvor der var en kunde der skulle have lavet et eller andet... Den ansatte var nød til at uploade det til mainframen for at kunne få svar... Der var jeg lidt flad af grin... Generelt fatter alle sådan nogle butikker klejne :) Samme med AZ/Bilka ^_^ Også ret sjovt at høre på :>