Havde lige en lille griner tanke!
hvor mange af jer har mirc eller bruger mirc? og hvor lang tid har i gjort det ?
-
-
Yep,jeg har mIRC.. Men det ville nok være bedre hvis du havde skrevet om man var på IRC
.. Men jeg har brugt det i en 6 måneder vil jeg tro..
-
hehe ja okay men har bare formuleret det på en anden måde..
jeg har brugt det godt og vel 1 måned nu tror jeg og jeg fatter hat af det der med bots
min cs clan TitaniuM MasterS har en der inde
#Titanium.dkjeg har clanen sammen med en anden, han sidder bare og snakker løs om det jeg fatter bare stadig - af det
-
Jeg bruger da også mirc.. Jeg har vel brugt det i 2 måneder..
Besøg da også lige #dna-cs nu i er i gang
-
hmm ja hvorfor ikke
så kan i da også lige hoppe på #Titanium.dk
vi har brug for det ( mangler idlers til sponsorce)
er kun 4 uger gammel ( Channelen )
-
AtoM!C er din clan god ?? det kan være vi skal spille en pcw ?
-
det kunne da godt arrangeres.. Hvis det er, skal du snakke med ham der hedder dna|sam <-- han er CL
-
ok det ser vi på serner ( hvors members er på ferie og sådan noget )
-
dumt at spørge om folk har mIRC da det kun er en af de klienter man kan bruge på irc netværket
og ja jeg er på irc
-
hmm ja okay du har sku nok ret men det var bare en lille sjov ting jeg havde i hovedet
-
Nope - bruger ikke IRC
-
#edk ? det er ikke en clan men vi lamer derinde alligevel
-
Jeg bruger lidt mIRC, men jeg er efterhånden PISSE TRÆT AF DET!
Efter min opfattelse er mIRC:
1. Et sted hvor ALLE vil have deres egen channel, fordi WOW, jeg kan lave mit eget Topic 'vildt'! Derefter spørger de om man ikk vil performe i deres channel hvilket man næsten ikk kan sige nej til, fordi man er deres venner = Der er en channel med et lamt topic, hvor der er 3-4 personer som IKKE skriver sammen derinde, de bruger nemlig MSN!2. Så er der alle de fuckings claner... Jeg er sq ved at være træt af dem.. "Vil du ikk nok performe i vores channel, så skal vi også nok performe i en af dine?". Og hvor meget bliver der egentlig sagt? Keine!
Konklusion: mIRC er blevet hærget af alle 'clanerne' + alt for mange channel, men jeg synes da mIRC er et godt chat program hvis man bruger det, synes bare ikke det er noget ved, for dem der er i 'xxx' channel kender man ikk, eller har dem som friend i MSN.
Det var min udgave af hvad mIRC er! Men jeg bruger det jo alligevel.. DOH
-
hmm tjaa brugt det siden øhh bøøø buuu ca. 1994 *G*
-
Originally posted by sJQLUND
Jeg bruger lidt mIRC, men jeg er efterhånden PISSE TRÆT AF DET!Efter min opfattelse er mIRC:
1. Et sted hvor ALLE vil have deres egen channel, fordi WOW, jeg kan lave mit eget Topic 'vildt'! Derefter spørger de om man ikk vil performe i deres channel hvilket man næsten ikk kan sige nej til, fordi man er deres venner = Der er en channel med et lamt topic, hvor der er 3-4 personer som IKKE skriver sammen derinde, de bruger nemlig MSN!2. Så er der alle de fuckings claner... Jeg er sq ved at være træt af dem.. "Vil du ikk nok performe i vores channel, så skal vi også nok performe i en af dine?". Og hvor meget bliver der egentlig sagt? Keine!
Konklusion: mIRC er blevet hærget af alle 'clanerne' + alt for mange channel, men jeg synes da mIRC er et godt chat program hvis man bruger det, synes bare ikke det er noget ved, for dem der er i 'xxx' channel kender man ikk, eller har dem som friend i MSN.
Det var min udgave af hvad mIRC er! Men jeg bruger det jo alligevel.. DOH
det du beskriver r egentlig kun typisk LamerNet = QuakeNet
-
Bruger det kun for at komme i kontakt med min lillebror der er student og derfor ikke har råd til tlf men betaler KUN 50 kr om mdr for 3x2Mbit linier
-
Originally posted by Disc0ne
det du beskriver r egentlig kun typisk LamerNet = QuakeNet
Men tror du ikk også det er Quakenet han tænker på når han stiller dette spørgsmål?
Det er trodsalt Quakenet der er HELT klart mest brugt, og hvem bruger andet? -
Jeg tror da også at når man siger mIRC tænker de fleste straks Quakenet..
-
jeg bruger ikk quakenet og kender faktisk ingen der bruger det
-
hmm har aldrig brugt QuakeNet - har brugt EFnet og DALnet meget længe. Er dog skiftet fra DALnet til et privat SSL net da vi blev trætte af spam