Hurtig hjælp til camp

• Jeg står her med et Trust 3.0 mp camp... når jeg tænder svinet, kan man kun se lyse ting på kameraet, som lamper, tv, comp skærm osv. Jeg vil gerne have normalt billede med rigtige farver osv. Har været under colour settings, men så bliver billedet bare mere rødligt eller grønligt osv. - hvad man nu vælger.

Hjælp :D

• Kender ikke lige det kamera. Men kan du stille på blænde, lukkertid og andre ting - så prøv dig frem.
    Er der nogle forsk. faste indstillinger - f.eks. Auto - Landskab - Nat - el. andre ? Ku' lyde som om du har fået sat til noget forkert.

Oprindeligt indlæg af Bentzin
    Kender ikke lige det kamera. Men kan du stille på blænde, lukkertid og andre ting - så prøv dig frem.
    Er der nogle forsk. faste indstillinger - f.eks. Auto - Landskab - Nat - el. andre ? Ku' lyde som om du har fået sat til noget forkert.

Jeg vil næsten sige jeg har prøvet alt :rolleyes:
    Når jeg stiller om på landskab ændre det sig ikke...

• Prøv lige at slå op i manualen for at se om der er et sted du kan sætte den til fabriks indstillinger. Hvis det ikke klarer problemet så tror jeg bare den hedder skraldespand. Kan være mange ting... blænde der er frosset, lukker der har problemer baggrunds belysning i lcd kan være gået.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Oprindeligt indlæg af BukkeMand

Jeg vil næsten sige jeg har prøvet alt :rolleyes:
    Når jeg stiller om på landskab ændre det sig ikke...

Så er jeg nok tilbøjelig til at gi' _WHAT_ ret - ud med skidtet og køb et bedre.
    Kom til at tænke på, at jeg har hørt om det problem før med den slags "dicount-kameraer". Det er altså ikke den bedste "indmad", der sidder i den slags kameraer.

Oprindeligt indlæg af Bentzin

Så er jeg nok tilbøjelig til at gi' _WHAT_ ret - ud med skidtet og køb et bedre.
    Kom til at tænke på, at jeg har hørt om det problem før med den slags "dicount-kameraer". Det er altså ikke den bedste "indmad", der sidder i den slags kameraer.

Det er virkeligt surt så :rolleyes:
    Har lige fået det... Det er sidste gang jeg har discount tingel tangel imellem hænderne :evil:

Har lige fået det... Det er sidste gang jeg har discount tingel tangel imellem hænderne :evil:

det kan aldrig betale sig.. en af mine kollegaer købte et kamera i kvickly til 100 kr.. han blev nød til at holde det i en vinkel af 45 grader NEDAD for at tage billeder af folks ansigter :boxed:

Hvis du lige har fået det må der da være noget garenti.... og ellers som folk er inde på det kan sgu ikke svare sig at købe discount på det punkt :(

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Har du kommet til at vælge effekten der hedder "Negative farver" ?

Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.

- Dwight Schrute (The Office)

Oprindeligt indlæg af _WHAT_

Hvis du lige har fået det må der da være noget garenti.... og ellers som folk er inde på det kan sgu ikke svare sig at købe discount på det punkt :(

Fik det af de gamle, men de har aldrig brugt det... No garanti :evil:

Aagaard1000 - det tror jeg ikke - lortet er 100% gået i kage... Der er en masse lodrette streger på kameraet nu og jeg kan kun slukke det ved at pille ved batt.

Trust can't be trusted :evil:

• Godt slogan :))

Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.

- Dwight Schrute (The Office)