Level 44 Hvor er gode Quests?

  • OKay er ude og skide.. Har gennemført Badlands, Ferelas. Taranis vil jeg HELST undvære, da det kun er GANK area og Allience har overtaget det PÅ skullcrusher, men hvor kan jeg så Queste? sys jeg har hørt noget om at der skulle været noget i Desolace.. hvor sys i jeg skulle tage hen?

  • Desolace kan du godt queste i. STV ved jeg ikke om du har været i. Der er nogen enkelte elite quest. Mener de er +45 eller noget i den stil.

    ¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af g00s3
    Ja det er sq lidt svært når du vil undgå Tanaris... Så er der vidst ik meget mere end grind tilbage... Og hvis alliance har "overtaget" Tanaris, hvorfor så ik bare tage det tilbage? :)


    hmm, low population server hos dig måske, men for at overtage noget som alliance holder kært på Stormreaver, skal du have en del high end lvl venner, eller guildies og et par timer hvor du ikke har noget at lave... og derefter være klar på at så kommer ganker svinenes venner og leger fordi de piver.... :boxed:
    men STV er et godt sted, der er nogen gode Quests og en del andre der er ret besværlige.... og how the hell er drengen blevet færdig i Feralas, slutter med et par lvl 50 Qs... ? desolace burde du ikke rigtigt få exp fra længere, starter allerede i lvl 32 og slutter på hvad, 36? eller er lvl 44 et godt sted at tage et par instance runs på.... du er ok lvl til et uldaman eller 2, derefter zul farrak.... nice drops nogen af stederne... =)