Pas på jer selv....

  • Hmm, laks... Har selv lige været til lægen for netop at få tjekket op på det med blodet...


    Til læge-erklæringen i forbindelse med kørekort havde jeg for højt blodsukker, skulle faste, og var i vinkel men skrøbeligt under den "max" værdi.. - Nu har jeg så været dernede igen imorges for at få afvide at jeg igen har for højt...


    - Dvs. sukkersyge, jubii :(

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • God bedring, What!!


    Forresten:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SlackeR
    Tjah. Man må vel hellere melde sig til. Har ellers haft pokkers svært ved at få det gjort selvom jeg INGEN problem har med nåle eller knive eller noget for den sags skyld.
    Er tilmed 0 rhesus negativ, så der kan ikke dannes antistof mod mit blod - Jeg er universaldonor. Til gengæld danner man så antistof mod alle andre, hvor alle ellers har en anden type de kan dele med så vidt jeg husker. Så det er du vel også _WHAT_..
    Gal historie. Sådan noget man helst undgår.. Har du ikke haft blodig afføring? eller det er du måske ikke lige typen der kigger efter? :))


    Du har ingen antigen'er i dit blod, derfor bliver der ikke dannet nogle antistoffer i mod det. Derimod har du begge antistoffer(A og B) i dit blod, hvor folk der er A eller B, har deres respektive antigen og antistof. Så hvis du får antigen'er i dit blod, klumper det.


    Derfor kan du give til alle, men kun få dit eget.


  • Ja. Det var da også det der stod.

  • Er da præcis min blodtype og hvad du er kommet frem til er også rigtigt :)


    Endnu engang tak for alle ønsker om godbedring.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy


  • Unskyld bubbi men jeg må skuffe dig da jeg IKKE kan give blod :P


    Jeg er "allergisk" over for nåle ;)
    dvs. Jeg er ved at besvime bare når jeg ser en synål :O


    Og self. god bedring :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Er da præcis min blodtype og hvad du er kommet frem til er også rigtigt :)


    Endnu engang tak for alle ønsker om godbedring.


    Så må jeg jo hellere melde mig til så de har noget næste gang en eller anden af vores slags skal derind når du nu siger du ikke har mere i Herning ;)