HA! du kørte nok dobbelt så rådent som mig.. at jeg så kørte hurtigere er så noget andet..
men jeg har nok også mistet kørekortet...
HA! du kørte nok dobbelt så rådent som mig.. at jeg så kørte hurtigere er så noget andet..
QuoteOprindeligt indlæg af dx7r
Jaja, bare fordi jeg lavede lidt mere slalomkørsel end dig.. - men tilgengæld overhalede DU mig med ~85 i en 40km zone - Men nu har du os lidt mere tun på end mig
Inden i begynder at flame os for fuldstændig hjernedød psykopatkørsel, så vil dx7r godt sige til sit forsvar at der ikke var en levende sjæl (kun bilen bagved med CheezE i) i den 40 km zone.. (heller ikke en politibil )
Man burde fandme melde jer til politiet. I har jo lige tilstået! Forpulede idioter mand!
QuoteOprindeligt indlæg af LecTer
Man burde fandme melde jer til politiet. I har jo lige tilstået! Forpulede idioter mand!
Så må "man" heller melde os.. Kom igen når du har set det live!
Vil sige det er lige meget om der er en bil eller ej. Det kan jo ligeså vel gå ud over en selv
QuoteOprindeligt indlæg af LecTer
Hvem har pissed i din seng?