hvor meget må jeg oc min amd athlon64 processer den er socket 7**...hvor meget og skal jeg ikke kun skrue op for "voltage"...
oc af amd 64
-
-
Der er intet specielt max.
Kør ved standard VCore lige nu og pres den for sigt 5mhz på FSB'n, kør SuperPI 1M lige til den failer, så giv 0.05 VCore mere indtil du er ved ca. 1.600 eller lign (Kender ikke 754 CPUers varme). Du kan evt bruge en memory divider på 5:4 eller lign.
-
Oprindeligt indlæg af niller
hvor meget må jeg oc min amd athlon64 processer den er socket 7**...hvor meget og skal jeg ikke kun skrue op for "voltage"...Hvis du skal overclocke læs her: http://tweak.dk/forum/thread.php?threadid=44881&sid=
-
Oprindeligt indlæg af Alex
Der er intet specielt max.Kør ved standard VCore lige nu og pres den for sigt 5mhz på FSB'n, kør SuperPI 1M lige til den failer, så giv 0.05 VCore mere indtil du er ved ca. 1.600 eller lign (Kender ikke 754 CPUers varme). Du kan evt bruge en memory divider på 5:4 eller lign.
det der fatter jeg jo "SUT" af...heh -
så må du lære
læs nogle guides...der er nogle få spilleregler som burde forhindre dig i at brænde noget af når du eksperimenterer....du kan lige så godt lære dem med det samme.
-
Gid det var så nemt som at oc ens gfx kort, så ville flere gøre det, men så ville for mig "hyggen" i det også ryge.
Når du først kommer igang og lærer alle forkortelserne og hvad de forskellige ting gør skal du nok kommer efter det. Læs nogle guides det er det eneste der præcist kan hjælpe dig.