jeg elsker stort set AV(alterac valley) men jeg vil gerne have reputation så jeg kan få en frostwolf mount og det går VERY SLOW!! og der er ik så mange i AV på azjol-nerub serveren så nogen der kender en huritg måde????
frostwolf clan reputation
-
-
Vær med i alle AVs på din server... det er den hurtigste måde
-
ja men det er det at der aldrig er AV man skal starte selv ellers er det 1 gang om måneden
og det tar MEGET lang tid at starte selv fandt jeg ud af igår tog mig 2 timer fordi der er 80% allys eller sådan noget ik så sjovt -
hvor jeg spiller er der altid 2+ timers AV kø som horde
-
hellere det end aldrig kan komme ind
-
Jeg tror han hentyder til at det er underligt at der aldrig er nogle der vil ind på din server..
-
jeg gider ik wsg fordi det er mega kedeligt efter man har været der 20-30 gange så jeg spiller AV fordi jeg finder det sjovt og der er nogle fede rewards
-
hvad jeg mener er om der er en hutig mulighed med at få reputation på ik at være der inde så mange gange når jeg ik kan komme til det
-
Hvis du skal blive exalted med Frostwolf hurtigt, gælder det om at vinde så mange AVs som muligt. Når du er inde i en AV som bliver vundet af din fraction, får du nemlig 700 rep. Ellers skal du bare gå og loote så meget som muligt, og få afleveret det i din hovedbase.
En anden ting der også giver god rep, er The All Seeing Eye, et øje som er inde i en Winterax Troll grotte i venstre side af mappet. Du skal eskortere øjet over til The Syndicate, som er i en anden grotte i højre side af mappet. Det giver 75 rep med frostwolf, plus en über buff som giver increased stealth detection.Well kan ikke sige andet en held og lykke
-
Når du siger 700 rep. er det så meget? hvor meget rep. skal man sådan ca. have?
-
6000 til friendly
12000 til honored
12000 til revered
12000 til exalted = 42000
Lav så mange quests som muligt, og aflever armor scraps, meat og blood til basen.
-
har ellers selv skaffet det der ram hide eller hvad det hedder og tame wolf og give dem så man får wolf riders giver lidt.
vidste så ik at aflevere blood gav noget
men de går sygt op i at aflevere det -
til honored er det kun 6000 rep
-
det bliver jo ik nemmere at komme ind fordi det nye AB battleground kommer
-
Og hvis du syntes det tager lang tid at få rep. i AV, så bare vent til du prøver Arathi basin, der får du mellem 50-150 pr vundne omgang
-
det er da næsten det samme som wsg
-
Oprindeligt indlæg af Malk
6000 til friendly12000 til honored
12000 til revered
12000 til exalted = 42000
Lav så mange quests som muligt, og aflever armor scraps, meat og blood til basen.
Forkert...
Friendly
> 6000
Honored
> 12000
Revered
>24000
Exhaulted= 42000 Samme facit, forkert udregning