Sjællændere er klogere end jyder

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mrflashbag
    sidste iQ test jeg tog var på ikke mindre end 142 :)


    Se det er et godt eksempel på hvor upræcise de kan være :)) :finger: :crazyeyes:

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • Kære Censur på Navn!


    Tak for din interesse for TV 2s programmer - og for testen i forbindelse med
    "Test Nationen".


    "Test Nationen" har været en populær nyskabelse på tv, og TV 2 har fået masser
    af spørgsmål, kommentarer og reaktioner fra seerne og netbrugerne. Det er ikke
    muligt at svare konkret på hvert eneste spørgsmål, men vi sørger under alle
    omstændigheder for, at dit synspunkt og din kommentar bliver bragt videre til de
    ansvarlige.


    I de situationer, hvor mange mails handler om de samme emner og opgaver, vil vi
    løbende orientere via test.tv2.dk og lægge flere oplysninger frem. Dette gælder
    også i tilfælde, hvor mange mailskrivere mener, at et svar er forkert, eller
    mener, at der kan være flere svar til et spørgsmål.


    Og så til opgave 59, hvor du - desværre - har ret i, at vi har begået en fejl.
    Og det beklager vi dybt.


    Via dette link - http://test.tv2.dk/nyheder/article.php%3Fid=2864955.html - kan
    du læse om besvarelsen af opgave 59.




    Med venlig hilsen,


    Censur på navn da :)
    Informationsafdelingen
    TV 2/DANMARK


    ^^


    Lige modtaget idag, mener ikke der står noget fortroligt i mailen så føler jeg kan skrive den her uden problemer... - Men så har vi vidst afklaret hvem der havde ret, hehe :P

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious