V: Acer Travelmate 8002LCi

  • Hejsa.
    Har en Acer Travelmate 8002LCi jeg gerne vil have vurderet. Den er fra sidste år først i oktober. Den er fejfri og der er self kvit med på den.


    Spec:
    Intel Centrino 1.5 GHz, 2MB L2 Cache
    15" SXGA+ TFT skærm 1400x1050
    ATI Radeon 9700 64 MB VR RAM
    512 MB DDR Ram
    60 GB Ultra ATA/100 Harddisk
    DVD / CD-RW Combo
    Gigabit Ethernet
    Trådløs
    Bluetoth


    Pre-install Win Xp Pro også


    Til at starte med er det en vurdering da jeg ikke sælger den for et lamt beløb.
    Så byd/vurder på dyret

  • Du skal jo så lige tænke på alderen og på hvad du kan få idag.


    Den har en nypris på godt 14k.


    Jeg vil tro ca. 4000 kr. Måske 5000 kr.

    ¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦

  • I og med den er godt og vel 1 år gammel, så tror jeg heller ikke du skal regne med at kunne få mere end de 5k for den.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Well kan den bruges til spil som f.eks World Of Warcraft? fordi så kunne jeg være interreseret i den ... og 1 spg. TFT er det bedste ikke? (kan aldrig huske det)

  • Altså det bedste til spil synes jeg jo er en CRT skærm. Men TFT er også ved at blive rigtig gode.

    ¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burns
    Well kan den bruges til spil som f.eks World Of Warcraft? fordi så kunne jeg være interreseret i den ... og 1 spg. TFT er det bedste ikke? (kan aldrig huske det)


    Jeg kan game Need For Speed Underground på den men ikke i den højeste opløsning. Juiced kører også ok, men heller ikke på højeste opløsning.
    så tror godt du kan game WoW på den

  • kan sige du kan i hvert fald få 6 tusinde for den.


    edit:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Connektors
    har en ven som byder 3k for den


    <NU MÅ DU SGU TAGE DIG SAMMEN!


    og selvom det er hans ven kan connectors sgu godt tage sig sammen... dette er ikke kun en gang han har gjort det men RIGTIG MANGE GANGE...


    K32A ? hvorfor skal du lave en post for at fortælle mig det? evt. skriv en PM :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mrflashbag
    kan sige du kan i hvert fald få 6 tusinde for den.


    edit:


    <NU MÅ DU SGU TAGE DIG SAMMEN!


    Det er hans ven :roller: