Betaling til account

• Heysan!

Er en totalt Noob agtig newbie :hb:

Jeg har selvfølgelig glemt både Password og Accountname, og kan derfor ikke logge på :boxed:

Jeg går stærkt ud fra at det er fordi at min 3 måneders periode er udløbet. Så er det jo bare om at betale for en ny! Yes Sør! :T

Men når jeg ikke kan logge på kan jeg ikke betale - lidt a'la ingen arme ingen kage princippet :pokey:

Jeg har selvfølgelig sendt en mail til wow, accountservice (tror det er det, det hedder), selvfølgelig inden fra support siden.
    Jeg har ikke hørt fra dem endnu..........

Mit spm. går på om jeg ikke bare kan lave en kopi af betalingen på netbanken, og sende samme beløb en gang til?
    Eller har priserne ændret sig?

• Vi læser lige første linie.....

Mister jeg så ikke min char?
    Lidt træls når man har kæmpet i 4 måneder, med knap så mange timer i ugen, og har nået en lvl 28 Tauren....

Hvis ikke, så er det jo bare fjong :clap:

• du skal IKKE lave ny acc

du skal IKKE bare betale det sammen igen over netbank da jeg er sikker på de bare kun få penge de ved jo ikke hvad for en acc det er til :) dude

du kan vente på at du få din mail fra blizzard og så håbe du kan huske hvor du er født or what ever

hvis du ikke kan det så ring til dem så kan du hvis du har et pas tag et pic af det og send det til blizzard i en mail så de ved det er dig så kan du få acc og pass igen men vent 1-2 dag får du går mere hvis der ikke sker noget så ringe til dem men lad vær med at gå ud og købe et nye spil for at lave en ny acc da du ikke kan få din lvl 24 char med så og det koster dig 350 kr og det er jo ikke så fedt

• hvis hans acc ikk findes mere så skal han jo lave ny. det er jo logiskt. findes den, så kontakt blizz angående acc/pass recovery

Oprindeligt indlæg af Urthel
    Vi læser lige første linie.....

Mister jeg så ikke min char?
    Lidt træls når man har kæmpet i 4 måneder, med knap så mange timer i ugen, og har nået en lvl 28 Tauren....

Hvis ikke, så er det jo bare fjong :clap:

Godt nok vildt OT det her men, 4 måneder og kun lvl 28? hvor mange timer spiller du om dagen? Lavede en 31 warlock for sjov på under 1 uge mens jeg spillede på min main chr også.

Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r

Godt nok vildt OT det her men, 4 måneder og kun lvl 28? hvor mange timer spiller du om dagen? Lavede en 31 warlock for sjov på under 1 uge mens jeg spillede på min main chr også.

*peger på din signatur* DERFOR? :P

• Så skete der noget. :clap:

Ringede til Blizzard og der var hjælp med det samme.
    Det viste sig at det var min Firewall.

Snakkede med en der hed Bo derinde, og han sagde at hvis der var det mindste problem, så skulle man bare ringe.

Kanon service :hb:

1. Kan være at han har et liv?
    2. Som han selv sagde, total n00b.

Oprindeligt indlæg af Urthel
    Vil give Zlinky fuldstændig ret.

Bruger WoW som et alternativ til tåbeligt reality tv på TV Danmark.

Der bliver vel spillet 3 timer ugentligt, sådan i gennemsnittet.

Er også nede på 5-6 timer ugenligt lige pt... Der er så meget andet at lave... kosten og arbejde etc :) Men det kan nu godt anbefales, fordi wow bliver lidt sjovere hvis man ikke spiller det 24/7

Det er sku da heller ikke normalt. Tværtimod.

Er også nede på 5-6 timer ugenligt lige pt... Der er så meget andet at lave... kosten og arbejde etc :) Men det kan nu godt anbefales, fordi wow bliver lidt sjovere hvis man ikke spiller det 24/7

Hmm, hva snakker du om? Sjovere hvis man ik spillet det 24/7 ? hmm jo længere du kommer jo sjovere? bare min mening..

og hvis kosten er grund til at du ik får gamet, så drop hende :D

"Hva skal man med et IRL-Liv, når man kan få et WOW-Liv ? " ;D ;D ;D

• Ja ja vi prioriterer jo heldigvis forskelligt! :cheers: