Tøris i thermokande, i fryseren?

• Ja jeg har jo så det problem at lorte postdanmark har lavet en fejl med min tøris kontainer, så den STADIG ligger på taulov pakkecenter hvor den ankom i morges... Dette betyder så at jeg først får den mandag X(

Jeg har 2 thermokander med tøris. Lige nu står de et sted hvor der er forholdsvist koldt (her snakker vi en 10-12 grader), men vil gerne have det kan holde sig til mandag, og så tænkte jeg om man kunne smide dem i fryseren?

Så spørgsmålet lyder simpelthen, kan thermokanderne med mit tøris holde til at ligge i fryseren?

......

Fik jeg sagt at jeg hader postdanmark????

• Ring pænt og spørg om du kan afhente den i taulov, hvis der ikke er langt, på lørdag. det kan man af og til.
    Ellers holder det sig længere i fryser, ja, men to termokander fulde var i forvejen ikke overmeget jo, så jeg ved ikke helt hvor lang tids benchen vi ville snakke hvis du er nødt til at vente til mandag..

Oprindeligt indlæg af SlackeR

Ring pænt og spørg om du kan afhente den i taulov, hvis der ikke er langt, på lørdag. det kan man af og til.
    Ellers holder det sig længere i fryser, ja, men to termokander fulde var i forvejen ikke overmeget jo, så jeg ved ikke helt hvor lang tids benchen vi ville snakke hvis du er nødt til at vente til mandag..

Så de kan godt klare at blive smidt i fryseren?

jeg vil prøve at få fat på taulov pakkecenter :)

• Ja, prøv at kontakt dem... Og good luck med dit attempt :D

--- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

Oprindeligt indlæg af 1_2_know
    Ja, prøv at kontakt dem... Og good luck med dit attempt :D

Har lige snakket med en ellers flink person fra taulov pakkecenter, men eftersom det er fredag og de har over 10000 pakker i øjeblikket og ingen bemanding til at hjælpe med at finde den må jeg desværre vente til mandag :(

EDIT: håber på pakken kommer til Vejen i morgen, mener jeg de plejer om lørdagen... Så kan jeg jo prøve at gå inde og snakke med dem der ;)

Oprindeligt indlæg af Try-this

Har lige snakket med en ellers flink person fra taulov pakkecenter, men eftersom det er fredag og de har over 10000 pakker i øjeblikket og ingen bemanding til at hjælpe med at finde den må jeg desværre vente til mandag :(

EDIT: håber på pakken kommer til Vejen i morgen, mener jeg de plejer om lørdagen... Så kan jeg jo prøve at gå inde og snakke med dem der ;)

Ja, man kan for det meste godt snakke med post DK.

Jeg kan ikke forestille mig hvorfor de ikke skulle kunne holde til at komme i fryseren ;)

EDIT: men lad være med at stramme låget til :)

Oprindeligt indlæg af SlackeR
    Ja, man kan for det meste godt snakke med post DK.

Jeg kan ikke forestille mig hvorfor de ikke skulle kunne holde til at komme i fryseren ;)

EDIT: men lad være med at stramme låget til :)

hmm lidt sent du skriver at jeg ikke skal stramme låget, det gjorde jeg jo allerede da jeg proppede tørisen i :boxed:

Oprindeligt indlæg af Try-this

hmm lidt sent du skriver at jeg ikke skal stramme låget, det gjorde jeg jo allerede da jeg proppede tørisen i :boxed:

hehe hvis den ikke er eksploderet gør den det nok snart ;)
    Ej, seriøst, husk på at når det opløser sig kan der godt dannes et ganske pænt tryk. Men den er nok ikke helt lufttæt sådan en kande..

• Hehe, du har sikkert uden at tænke over det sendt 2 mini bomber med posten.

Men glasbeholderen inde i en termokande er vist ikke super solide, så hvis den springer er kræfterne de frigiver ikke katastrofalt store :)

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

• Try-This - Jeg håber for dig at du får brugt containeren i weekenden. Iøvrigt hvor langt ligger Taulov fra Gesten ?

Jeg tror godt du kan have det i en thermokande, dog skal du være ops på at låget sidder løst på. Hvor mange kilo har du?..

• *Slacker

Jeg løsnede låget efter at have set din besked, men det var ikke noget der lignede tryk forskel, så nej sådan en kande er nok ikke specielt lufttæt (heldigt nok) :boxed:

*Malk

hmm måske du skulle læse tråden igen...

*Jacob

får nok desværre ikke brugt containeren før mandag :( og er ikke sikkert at ham jeg fik tøris fra kan nå at skaffe nyt inden den 16. hvor jeg drager afsted til Barcelona :(

Taulov ligger ikke langt fra gesten, men har ringet i dag og de vil stadig ikke give mig lov til at hente den... øv bøv, der er simpelthen ikke noget at gøre... synes det er latterligt af postdk...

hmm til start havde jeg vel 1-1,5 kilo vil jeg tro, tror jeg bestiller mere næste gang og propper det i en flamingo kasse...

• ikke engang postmedarbejdere der er på kursus får lov at komme ind på pakkecentrene......sikkerhedskravene, travlhed osv er gør at de simpelthen ikke har tid til det...

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Oprindeligt indlæg af Jacob Hansen
    Casper - Du skal nok have en 5-10 kilo. Det er ved at være nok til en times bench.

crap :boxed: det var sq da alligevel en del :boxed:

det blir sq da spændende om jeg kan skaffe det :boxed:

Oprindeligt indlæg af Jacob Hansen
    Har du fået Containeren Try-this ?

jep... og det ser rigtig godt ud :)

men har desværre ikke rigtig mere tøris... forsøget er derfor udskudt til efter vores studietur (16/9 til 23/9)..

...

... dumme postdk!

• Øv Try-This :(

Vi sidder jo og venter spændt på du bryder de 5ghz :P

--- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious