jeps som overskriften siger har jeg disse to spil til salg..
Battle Field 2
Medal of Honor Pacific assault..
begge er som nye uden ridser osv.
forbeholder mig ret til at kontakte gud i tvivlsspørgsmål
jeps som overskriften siger har jeg disse to spil til salg..
Battle Field 2
Medal of Honor Pacific assault..
begge er som nye uden ridser osv.
forbeholder mig ret til at kontakte gud i tvivlsspørgsmål
100kr for BF2
hva skal du ha for BF2 ?
Virker KEY'en til BF2 hos en anden hvis du allerede har brugt den en gang?
Bare nysgerrig
QuoteOprindeligt indlæg af Anden91
hva skal du ha for BF2 ?
lidt mere end 100 kr ihvertfald.. *LOL*
Key virker selvf hos andre.. man om reg'er den bare.. det er meget nemt og hurtig og ordne.
Hej,
Jeg vil gerne byde 200,- inkl forsendelse (jeg bor i Århus)
Jeg vil foretrække at vi kunne få handlet i dag...
Mvh. Mob / Thor
QuoteOprindeligt indlæg af mob
Hej,
Jeg vil gerne byde 200,- inkl forsendelse (jeg bor i Århus)
Jeg vil foretrække at vi kunne få handlet i dag...
Mvh. Mob / Thor
Jamen vi kan sige vi deles om fragten.. 220 så er det dit.
QuoteOprindeligt indlæg af -=WOF=-^XavieR^
Jamen vi kan sige vi deles om fragten.. 220 så er det dit.
nope...
220,- for begge siger du ?
Jamen det har jeg da lige budt
QuoteOprindeligt indlæg af Teelq
220,- for begge siger du ?
Jamen det har jeg da lige budt
så må du hellere finde et andet sted og købe spil for det bliver de IKKE solgt for.. du kan få Bf2 for 200 og mopaa for 100 Samlet incl fragt. 320.. og ikke så meget som 2 kr mindre..
Så sælg mig det BF2 til 200 gode jydske dollars..
GriFLinG_@hotmail.com <-- add mig for adresse.!
Jamen den er hermed solgt til dig hvis du selv betaler porto.. EDIT: køber har trukket sig..... OBS OBS OBS sender IKKE pr efterkrav.. handel kommer kun til at forgå ved overførelse til min konto og derefter bliver varen fremsendt.
Så vil jeg godt lige ha lov til at spørge: Hvorfor vil du ikke sende pr. efterkrav ??
Det er da noget være p** at fyre af, og leder mine tanker hen på en "fake handel"...
Så vil jeg godt lige ha lov til at spørge: Hvorfor vil du ikke sende pr. efterkrav ??
Det er da noget være p** at fyre af, og leder mine tanker hen på en "fake handel"...
fordi det koster en bondegård.
QuoteOprindeligt indlæg af rasmusvn
fordi det koster en bondegård.
Kan han da være ligeglad med, mit bud var pp.. hvilket han også vidste..!
Hallo Cry baby.. du sagde ja til at købe spillet til 200 kr og så fragt på 30 kr.. tror du så selv på at jeg gider smide 100 kr i hovedet på post dk for at sende pr efterkrav.. jeg har gennemført så mange handler her på tweak at du tror det er løgn.. og har endnu ikke taget røven på nogen.. og sku da slet ikke for et skide battle field 2 spil.. du kan jo sige hvis du vil gennemføre handlen ved bankoverførelse..
Kender sælger og han har været ekstremt uheldig med PostDK, så en evgt. postanvisning vil sikkert også bare forsvinde i mængden.
Overfør dog de småpenge og få det game. Jeg vil næsten garantere han sender det lige så snart han kan se pengene på sin konto..
Undskyld jeg blander mig ...
-=WOF=-^XavieR^
er fair og en seriøs mand at handle med.det skriver jeg gerne under på..
han tog en mislykket handel der gik igennem ham på sin kappe og jeg fik alle mine penge retur uden problemos..
fair nok.. var bare underligt at med det samme jeg sagde efterkrav blevet der skrevet
" så har vi ik mere at snakke om, cya" (ik citat) og så var blocket... Håber folk kan følge mig bare en bette smugle..
Men gl med handlen!
fair nok.. var bare underligt at med det samme jeg sagde efterkrav blevet der skrevet
" så har vi ik mere at snakke om, cya" (ik citat) og så var blocket... Håber folk kan følge mig bare en bette smugle..
Men gl med handlen!
*LOL* Det skrev jeg ikke. du skrev Nej tak da jeg skrev konto nr.. bad om en forklaring. du skreg efterkrav.. jeg skrev. fis i en hornlygte cya..
McM Thank's m8... My pleasure..
Maveric.. hehe ja vi har nu også handlet en del gange efterhånden... fed blærbar du har kig på ..