hey løber rundt i Stranglethorn vale og manlger kun at nakke en bos i Panther mastery Questen, har været på thottbot.com og den viser mig et sted, men kan simpelthen bare ikke finde den, nogle der ved om den spawner random eller bevæger sig random? eller om den er et bestemt sted.
Panther mastery
-
-
Den har et par enkelte spawnspots. Det er på begge sider af den "kløft" hvor der går et par elite ogres... Håber det hjalp, ellers må jeg lige i gang med at tegne på et kort jo
-
det hjalp lidt, nu ved jeg da jeg skal kigge efter en kløft og elite ogres, men hvis du gider må du gerne lave et kort, ps. er bossen usynlig ligsom de panthers man dræber i Questen?
-
nej den er ikke usynlig jeg fandt den ved siden af zul'gurub (kommer i næste pacht det ligger i nord øst tror jeg) men ved ikke om der er flere steder den spawner
-
Han er ikke stealthed. Han vandrer rundt ved bjergsiderne lidt syd for Zul'gurub.
-
ja led på øst siden af STV og lidt mod nord.
-
-
Han skriver jo at han har kigget på thottbot
-
doh! havde jeg ikke set, men altså det var ca det samme resultat det ville give hvis jeg skulle til at tegne og sådan noget