Freedom
-
-
Det er totalt lækkert!
Vildt godt lavet .. Du har nogle helt geniale evner ..
-
Oprindeligt indlæg af Burger
Det er totalt lækkert!Vildt godt lavet .. Du har nogle helt geniale evner ..
Mange tak
-
Ser sku godt ud Daniel
Kan især godt lide skyerne. Farverne er helt geniale. Er skyerne tegnet frihånd eller?
-
er manden rtegnet med wacom? hvis så, det er vildt
-
Oprindeligt indlæg af Torque
Ser sku godt ud DanielKan især godt lide skyerne. Farverne er helt geniale. Er skyerne tegnet frihånd eller?
Tak Peter
Skyerne er tegnet i frihånd. Eller, det vil så sige at jeg har lavet dem som brushes for noget tid siden, så jeg kan airbrushe dem på istedet, så er det lidt lettere at få sig nogle skyer fremfor at skulle tegne dem helt fra bunden hver gang. Men jo, man kan vist godt sige at de er tegnet i frihånd, men kun den ene gang. Ellers er de bare airbrushet på og så efterfølgende redigeret og tilpasset lidt.
-
Oprindeligt indlæg af Wraper
er manden rtegnet med wacom? hvis så, det er vildtJa han er.
-
Han er jo nok i vektor hvis jeg ikke tager meget fejl
-
Stadig nice må man sige!
-
Nice job, bare jeg også havde sådanne skills.
-
Oprindeligt indlæg af engel
Ja han er.
Det er sgu da en gammel dame. Du har jo selv tegnet hendes bryst helt nede midt på maven
Nå, tøjen siger du? Sådan så jeg det ellers ikke først. Tænkte måske nærmere at det sad lidt sjovt, da det nok ikke var tyngdekraften der fik det derned i den stilling. Og det var det jo så heller ikke
Godt lavet.. Men jeg ville godt se et uden stjerner, tror jeg.. hvis de ligger i et layer for sig selv da, så det er nemt. -
Nu kender jeg ikke Wacom, bruger selv illustrator til vektorillustrationer. Anyways, så synes jeg fødderne ser lidt underlige ud. Ligner lidt andefødder eller så noget. Generelt trænger den til lidt mere afrunding over det hele. Ellers kan jeg godt lide billedet
-
Oprindeligt indlæg af LecTer
Nu kender jeg ikke Wacom, bruger selv illustrator til vektorillustrationer. Anyways, så synes jeg fødderne ser lidt underlige ud. Ligner lidt andefødder eller så noget. Generelt trænger den til lidt mere afrunding over det hele. Ellers kan jeg godt lide billedet
wacom er en tegneplade -
ahhh hehe
Well anyways, jeg står stadigt ved at der skal rettes på kanterne. Men er det tegnet i vektor eller ikke?
-
ahhh heheWell anyways, jeg står stadigt ved at der skal rettes på kanterne. Men er det tegnet i vektor eller ikke?
Jo, det er tegnet i vectors, bare i PS. Det er med freeform pen tool i PS, så ved godt at kanterne klart kunne forbedres hvis jeg brugte Pen Tool
Stjernerne kan jeg godt fjerne når jeg er hjemme i eftermiddag eller aften, jeg har stadigvæk PSD filen liggende så det er intet problem lige at fjerne de layer.
-
ehhh vektor i photoshop? Kan man da ikke...
-
ehhh vektor i photoshop? Kan man da ikke...Photoshop er ikke et direkte vectorprogram, nej. Men se her:
-
det er en slags vektor ja, men så alligevel ikke. Rigtig vektorgrafik bliver jo udregnet hele tiden (ud fra vektorer), hvor dette bliver genereret som pixels, når du har tegnet det i photoshop. Dvs at du ikke kan zoome ind på det, uden det bliver dårligere kvalitet, lige som du kan i rigtige vektorprogrammer.
-
det er en slags vektor ja, men så alligevel ikke. Rigtig vektorgrafik bliver jo udregnet hele tiden (ud fra vektorer), hvor dette bliver genereret som pixels, når du har tegnet det i photoshop. Dvs at du ikke kan zoome ind på det, uden det bliver dårligere kvalitet, lige som du kan i rigtige vektorprogrammer.Jeg er udmærket godt klar over det, men bruger man det tool, opnår man samme muligheder som ved vectors i f.eks. Illustrator, ihvertfald så længe man blot tegner. Jeg ved godt at der i Illustrator CS2 er oceaner af muligheder i forhold til i Photoshop hvad angår vectors, så den må du godt spare mig for
Anyway:
-
CS2 kan faktisk arbejde med vektor. Du kan paste et vektor element direkte ind som et smart object.
Så kan du gøre det lille og stort igen senere uden at du mister kvalitet.