Leder efter en guide der giver hjælp til hvordan man leveler hurtigst i wow. Evt. en guide til hver af de forskellige classes.

Power lvl guide?
-
-
Det bedste råd jeg kan give er at kombinere grinding med quests.
Når du alligevel er ude og lave en quests så dræb alt hvad du ser, også selvom du kun skal dræbe xx antal af en bestemt slags eller samle ting ind fra dem, det skader ikke at dræbe lidt ekstra.
Når jeg grinder sætter jeg mig altid et mål hvor meget exp jeg vil have ved dem, og så bliver jeg der indtil jeg har fået det.
-
Ja, det er den eneste måde man sådan selv kan gå op på en rimelig tid.
-
har gang i lidt power lvl med min præst - finder en masse orange/røde quests og får så hjælp af en eller måske 2 lvl 60 fra guildet også kan man hurtigt nå 10 røde quests i løbet af ret kort tid
Man får ikke skide mange xp fra mob kill men questne giver ganske godtEn rød lvl 45 elite quest giver ganske pænt når man er lvl 35, hehe
-
dræb herod i SM alene, var med en gruppe dernede, jeg var den eneste der overlevede ham, fik 1800 i exp
-
Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
dræb herod i SM alene, var med en gruppe dernede, jeg var den eneste der overlevede ham, fik 1800 i explol nice
-
-
Google giver også omkring 3000 Kazilioner guides hvis du bare gad at bruge den enorme mængde energi det kræver at trykke på tasterne i søge feltet på http://www.google.dk
-
Oprindeligt indlæg af Malk
Google giver også omkring 3000 Kazilioner guides hvis du bare gad at bruge den enorme mængde energi det kræver at trykke på tasterne i søge feltet på http://www.google.dkJa og 99% af dem er sites der også sælger guld, der prøver at lokke flere penge ud af folk! Vil vædde på at de guides stort set kun indeholder information som også er tilgængelig i manual, på wow-europe.com, på thottbot og på diverse forums.
-
Hvad class er du?
Hvis du er mage, eller kender en mage, er det super nemt.
Smut til et af de her steder
Hjememsiden beskriver hvor meget XP der er at hente i timen ca.
Tricket er så at Magen skal hive en stor klump af mobs af gangen, og AOE dem.
Jeg har længe power lvl'et en priest i WP hvor vi har samlet 10-15 undeads pr gang og nuket dem med arcane xplotion mens priesten har healet mig. Jeg er selv lvl 60, og ham der blev lvl'et op var lvl 52. Han lavede ca 55k xp i timen rested.
Der er også en masse "små kriminelle" måder at gøre det på, men det er jeg vist for ny på fourm til at kunne dele det med jer
-
Oprindeligt indlæg af sQren
Der er også en masse "små kriminelle" måder at gøre det på, men det er jeg vist for ny på fourm til at kunne dele det med jerLyder spændende jeg er også mage
pbpbpb