Yndling-film??

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Vil nu også sige den er god. Vanvittig overraskende film ... gyslig var den ikke, men blev positivt overrasket over filmen ... Især slutningen ..


    Jeg synes især slutningen var ringe. Eneste grund til at man ikke regner med at skurken er ham der ligger på gulvet, er det simpelthen ville være for plat og dybt latterligt. Men desværre...


    Kunne ellers godt lide konceptet. To mand i et rum, lænket, tvunget til at slå hinanden ihjel.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LecTer
    haha Inkasso er da for ringe. Super latterlig historie, dårlige skuespilpræstationer og grinede kun få gange.


    Enig. Dog andre punkter. Jeg synes den var okay sådan generelt. Der var bare alt for meget romantisk pladder. Det hører slet ikke hjemme i sådan en film - slet ikke med Kim Bodnia. Havde han givet hende en kugle for panden havde jeg været tilfreds.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque


    Jeg synes især slutningen var ringe. Eneste grund til at man ikke regner med at skurken er ham der ligger på gulvet, er det simpelthen ville være for plat og dybt latterligt. Men desværre...


    Kunne ellers godt lide konceptet. To mand i et rum, lænket, tvunget til at slå hinanden ihjel.


    Der er vi ikke enige :razz:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Der er vi ikke enige :razz:


    Det synes jeg helt sikkert også var fedt, at det er ham. Jeg læste mig frem til at han faktisk lå på gulvet der, hele tiden når de filmede for de havde ikke råd til en dukke, haha. Tror nok det står på IMDB.com

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tRuz


    Det synes jeg helt sikkert også var fedt, at det er ham. Jeg læste mig frem til at han faktisk lå på gulvet der, hele tiden når de filmede for de havde ikke råd til en dukke, haha. Tror nok det står på IMDB.com


    Surt ... :boxed: