Yndling-film??

  • Jeg har ikke kun én yndlingsfilm, men mange!
    Det kommer helt an på hvor og hvornår.


    Men blandt favoritterne er helt klart American Pie 1 og 2, men også film som Stigmata, Freddy got fingered og Pearl Harbor ligger blandt favoritterne :D

  • Dumb & Dumber. Uden tvivl!

    Conroe Q6600 @ 3.2ghz
    Asus P5W64 PRO
    XFX Geforce 8800GTX XXX / 24" Dell Ultrasharp 2407WFP
    4Gb Corsair PC8500
    Lian Li PC-7 Black / Seasonic 600watt S12 SLI

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AlexKrycek


    Det er lige hvad der skal - der skal stå IV, mig der har kvajet mig.


    Helt klart også et godt valg.
    Man skal bare ikke se de gamle lige efter de nye, så er lyssværdsduellerne eddermanene ikke meget værd :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SlackeR


    Helt klart også et godt valg.
    Man skal bare ikke se de gamle lige efter de nye, så er lyssværdsduellerne eddermanene ikke meget værd :))


    Der er nemlig en af de ting hvor jeg syntes at de gamle er langt beder - de er ikke sat op for at se skal se fedt ud eller noget, hvilket jeg mener er i den "rette starwars ånd". De gamle - og især A New Hope er LANGT bedre lavet. Der er kælet for detaljerne og historien.


    Men sådan er vi nu alle så forskellige :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AlexKrycek


    Der er nemlig en af de ting hvor jeg syntes at de gamle er langt beder - de er ikke sat op for at se skal se fedt ud eller noget, hvilket jeg mener er i den "rette starwars ånd". De gamle - og især A New Hope er LANGT bedre lavet. Der er kælet for detaljerne og historien.


    Men sådan er vi nu alle så forskellige :)


    Det er nu også det jeg synes der er bedre på mange måder. Men de dueller der er bare federe i den ye synes jeg. Det ville da ikke ødelægge noget at de bevægede sig lidt hurtigt i de gamle film også. Det skal jo forestille superadrætte, hurtigt reagerende mennesker ;)

  • måske han citerede filmen?


    Nåh men har ikke én yndlingsfilm, men lige "on top of my head":


    Matchstick Men
    Requiem for a Dream
    Shawshank Redemption
    Godfather trilogien (synes faktisk 3'eren er federe end 2'eren)
    Shindlers Liste
    Irreversible (tror aldrig jeg har haft det så underligt, efter at have set en film)

  • Godt spørgsmål.. Har lige set "The Island".. Egentlig en ret fascinerende film - dog med en meget dårlig slutning.. Lidt ærgerligt..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • The Island er fed ja.


    Bestemt en ynglings film, ellers er Den Gode Strømer, Inkasso, I Kina Spiser De Hunde og Gamle Mænd I Nye Biler blandt de fedeste.

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LecTer
    haha Inkasso er da for ringe. Super latterlig historie, dårlige skuespilpræstationer og grinede kun få gange.

    Tjaa, er jo så din mening :D synes den er fed nok imo.

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LecTer
    haha Inkasso er da for ringe. Super latterlig historie, dårlige skuespilpræstationer og grinede kun få gange.


    Kan godt være den er ringe, men hende Iben Hjejle er da meget sød at se på.. :)) :P


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity


    Kan godt være den er ringe, men hende Iben Hjejle er da meget sød at se på.. :)) :P

    DAMN det må gøre ondt at blive slået med en rørtang på armen.. :D

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alex

    DAMN det må gøre ondt at blive slået med en rørtang på armen.. :D


    vel ca det samme som at få brækket hånden med en hammer som en af mine venner prøvede :)) han fik en pose appelsiner for det..


    Konklusion: lad være med at drikke jer stiv børn med en hammer i nærheden :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PimpF
    Ringenes Herre triologien uden tvivl. Historien er forrygende og holder 100%, skuespillerne er forrygende ( især de 4 hobbitter ), special effects`ene er utrolige. Jeg tror ikke der nogen sinde kommer en film der er så gennemført som Ringenes Herre efter min mening.


    Det tilholder jeg mig ... :D


    Har lige fået læst alle 3 bøger samt læst Hobitten, håber den kommer på film !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tRuz


    Okay, så meget går jeg ikke op i film. Den skræmte mig og det var fedt, for det sker ikke så tit med gysere :)


    Vil nu også sige den er god. Vanvittig overraskende film ... gyslig var den ikke, men blev positivt overrasket over filmen ... Især slutningen ..