Diverse EVE Online spørgsmål

• Hej, er lige begyndt på en 14 dages trial og er blevet færdig med tutorialen, men har alligevel nogle spørgsmål :)

Hvis man f.eks. har 5 missioner, hvordan kan man så planlægge rejsen til de forskellige objektiver sådan at man sparer mest tid?

Jeg er også lidt i tvivl om hvordan man bruger "tactical overlay" i kamp. Såvidt jeg forstod er den optimale afstand til fjenden der, hvor modstanderen ligger mellem de 2 bobler. Er det korrekt?

Oprindeligt indlæg af Bullfaegter
    Er det muligt at prøve spillet i en kort periode, uden at skulle starte et abonnement til 20 euro. Dvs. er der en trail mulighed? Spillet ser jo fedt ud :)

Ja der er et buddy program, så du kan få en trial hvis du kender en der spiller EVE.

Giv mig evt. din email, så laver jeg en buddy account til dig.

Oprindeligt indlæg af Torque

Ja der er et buddy program, så du kan få en trial hvis du kender en der spiller EVE.

Giv mig evt. din email, så laver jeg en buddy account til dig.

Jeg har ellers lige oprettet en GameSpot trail account og er nu igang med tutorialen. Er der forskel på buddy- og gamespot trail accounts?

Oprindeligt indlæg af Bullfaegter

Jeg har ellers lige oprettet en GameSpot trail account og er nu igang med tutorialen. Er der forskel på buddy- og gamespot trail accounts?

Nej det tror jeg ikke :)

Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
    Woow har aldrig set et spil lignene

Jeg ved ikke, om du kender de her:
    - Freelancer
    - X2 (der er en X3 på vej)
    - Independence War 2

Hvis du kan lide genren, men ikke gider betale for et månedligt abonnement, kan de være værd at prøve.

Edit:
    Alle er dog singleplayer. Freelancer kan gå online, men der er ikke plads til ret mange brugere på hver server, så man møder ikke ret mange andre rigtige mennesker.

:D tror det er en smule mere avanceret end tetris.. heh

Hm. Først Rottens klage over manglende plads til meningsløs vold på TV og nu den her. Tweak er fyldt med guldkorn her til morgen.

Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
    Woow har aldrig set et spil lignene :D tror det er en smule mere avanceret end tetris.. heh

jeg skal skynde mig vis jeg vil nå tutorialen færdig inden de 14 dage er gået :P

Ja der er sgu meget i EVE. Det er bl.a. det jeg syntes er så fedt. Der er så ufattelig mange skills at din karakter virkelig bliver unik i hans/hendes egenskaber.
    Men allerfedest er at man ikke har de der lorte levels man skal opnå. Man behøver ikke spille 8 timer hver dag for at følge med andre. Man skal bare logge på engang imellem og sætte den til at træne en eller anden syg skill og hvis man ikke har tid til mere den dag er det helt fint.

Man tjener selvfølgelig ikke så mange penge når man ikke spiller men man har stadig mulighed for at forbedre sin karakter.

• Hvis der er nogen som har spørgsmål om spillet, så kontakt mig gerne ingame i EVE, jeg har spillet i snart 2 år og er stadig lige bidt af det. vi er en kæmpe bunke danskere som spiller, mange af os i samme corp men ellers bare arbejder sammen, så sig til hvis nogen vil have nogle gode ideer eller tips til at overleve. Det er super fedt spil, det bliver ikke meget bedre.

Treebeard dk
    CEO, M.Corp